koko ajan vaan pää kipeenä. Raskaana olen. vko 10
särkylääkkeeet ei auta. Minkä ihmeen takia koko ajan pää kipeenä?
Kommentit (4)
Toi näkyy nääs silloin hemoglobiinissa. Ja noin alussa hemoglobiini on korkealla. Hemoglobiinin laskun huomaa väsymyksenä ja pyörrytyksenä, heikottaa.
Ittellä ei ole koskaan päätä särkenyt vaikka verenkierto lisääntyy. Mutta jos hemoglobiini on korkea niin verta ei tartte sydämen pumpata niin paljoa.
Siksi hyvät rauta-arvot on tärkeä asia. Paksummasta verestä istukka saa nopeammin tarvitsemansa.
Särkylääkkeitä ei normaalistikaan saa napsia kun tilapäisesti, ottaisin yhteyttä neuvolaan.
Mut tiedän toki et mitkään lääkkeet ei ole hyväksi kun on raskaana. Mut mites kun nekään ei auta.?
Neuvolanterkalla oli ollut omissa raskauksissaan sama homma.
Yritin aina ensin lähtisikö pääkipu muilla konsteilla, kuten ulkoilulla, kävin vaikka kävelyllä, tai jos olin syönyt huonosti, niin söin. Mutta lopulta jouduin usein kumminkin ottamaan Panadolin, kun oli niin kamala päänsärky. Raskauden edessä vaiva kuitenkin jäi ja niin Panadolkin.
Odotan toista lasta ja taas on ilmennyt pääkipua ja tänäänkin olen joutunut ottamaan särkylääkkeen.
veri laimenee jotta kiertäisi paremmin istukassa, ja tämä aiheuttaa monille päänsärkyä. Samoin raskaushormonit aiheuttavat päänsärkyä, samaan tapaan kuten esim. e-pillerit.