Palstaa seuraamalla avautuu kyllä silmät suomalaisista työttömistä
Tienataan tuhansia nettipokerilla, kirpparimyynnillä, marjastamalla jne. mutta silti nostetaan täydet tuet. Työnteko ei kiinnosta eikä kannata koska tuet on niin suuret. Asutaan talvet Thaimaassa..
Kommentit (27)
Kyllä. Minäkin voitin 10 miljoonaa euroa ja otan piruuttanikin sen vajaa 600 euroa työttömyyskorvausta kuussa. Se menee sijoitukseen :)
Juu, minäkin tienasin eilen triljoonan tori.fi:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tienasin eilen vain miljoonan. Mutta minulla oli eilen paljon muita kiireitä. Piti harrastaa seksiä 8 eri naisen kanssa. Onneksi olin levännyt hyvin työttömänä niin jaksoin painaa. Luonnollisesti toimeentulotukihakemus on vetämässä.
Palstaa seuranneen pitäisi tietää että kaikki ei ole totta mitä tänne kirjoitetaan. Joskus on myös hyvä tarkistuttaa lääkitys.
Minä myyn kuukaudessa persettä kymppitonnin edestä, mutta todellakin aion nostaa työkkärirahani!
Minä kerään metsässä sieniä ja marjoja kesät, talvet. Niillä tienaa kymppitonnin kuussa helposti, kun vaan ymmärtää laittaa kilohinnan tarpeeksi suureksi. Kyllä on helppoa hommaa työttömälle, en aio edes ikinä ottaa työtä vastaan vaikka tarjottaisiin!
Vierailija kirjoitti:
Minä kerään metsässä sieniä ja marjoja kesät, talvet. Niillä tienaa kymppitonnin kuussa helposti, kun vaan ymmärtää laittaa kilohinnan tarpeeksi suureksi. Kyllä on helppoa hommaa työttömälle, en aio edes ikinä ottaa työtä vastaan vaikka tarjottaisiin!
Minä myyn käpyjä japaniinialaisille tuhat euroa per käpy. Saa siitä vähän massia työkkärin rahojen lisäksi.
Hoh Vtun Hoijaa taas .. Työttömien haukkumisaloitus vol 9999.
Ei hyvä Sylvi mikä tollo oletkaan.
Missä on aivosi ap? Suurin osa täällä olevista kirjoituksista on provo, sillä saadaan haukuttua, työttömät, naiset, miehet, ulkomaalaiset, kaikki poliittiset puolueet, mielipiteet, näitä riittää mistä saadaan riita aikuiseksi. Ei kannata uskoa kaikkea mitä luet tai netistä näitä YouTube kanavia katsot, niiden tarkoitus kaikkea muuta kuin totuus.
olen itse suomalainen työtön, enkä tee mitään pimeitä hommia. Verottajalle olen ilmoittanut s-kaupan jäsenyydestäkin, jotta verottaja voi repäistä niistäkin sitten verot irti. Ei ole myöskään taloudellisia ongelmia, vaikka asun vuokralla ja olen työmarkkinatuella, mutta en saa asumistukea. Eli ihan omilla säästöillä elän tämän ajan, kun työttömänä olen. Olen sen verran viisas kuitenkin ollut, että töissä ollessa aina kerryttänyt puskuria, eikä se ihan heti lopu.
Älä ap siis yleistä. Meitä työttömiä on monenlaisia.
Monet työssäkäyvät muuten myös harjoittavat harmaata taloutta, joten moraalittomia ihmisiä on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa. Jopa kansanedustajina ja ministereinä ja presidenttikin taisi käyttä suhteita hankkiessaan lapselleen työharjoittelupaikan ja viakenee kuin muuri, kun haluttiin häneltä siitä selvitystä. Tällaista se on. Iso osa ihmisistä tilaisuuden tullen laittaa omaan taskuun...
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tienasin biljoonan noukkimalla muutaman marjan ja myymällä ne, lälläslää.
Minäpä neulon viidet villasukat päivässä ja myyn torissa kymmenet päivässä 35 euroo kappale, eli tienaan sievoiset summat 600 euron päälle. Tätä siis kesät talvet ja pimeenä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä Sylvi mikä tollo oletkaan.
Woe hyvä Sylvi ja Sylvin munat.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä neulon viidet villasukat päivässä ja myyn torissa kymmenet päivässä 35 euroo kappale, eli tienaan sievoiset summat 600 euron päälle. Tätä siis kesät talvet ja pimeenä tietenkin.
Säästä vähän tulevaan rannetuppitulehduksen hoitoon.
"Yhteensä Kela maksaa noin 16 miljardia etuuksia. Viime vuonna Kela maksoi euromääräisesti eniten eli 5 miljardia euroa sairausvakuutusetuuksia, joihin kuuluvat muun muassa lääkekorvaukset, sairaspäivärahat ja vanhempainpäivärahat."
https://tietotarjotin.fi/uutinen/792280/kela-maksaa-noin-16-miljardia-e…
Naisena en tee noita. Enkä matkusta. On ollut koko ajan tukileikkuri. Ei kaikilla ole samoja mahdollisuuksia. Sieni vaatii auton tai kyydin. Ja että voi kumartua usein.
Ja sinä uskot kaiken, vaikka kirjoittaja voi olla kuka tahansa ja keksiä mitä tahansa, jopa käyttää tekoälymalleja tekstien suoltamiseen.