ahdistaako tuleva tipaton tammikuu?
Kommentit (37)
Lähinnä ahdistaa tämä jokavuotinen kohkaaminen aiheesta. Otan jos otan, ja sillä sekin selväpäivä on ohi.
Johan tässä on puoli vuosisataa mennyt tipattomana.
Sellaista nykyajan anekauppaahan tuo tipaton on.
jos ahdistaa niin se on itsetutkiskelun paikka
Vierailija kirjoitti:
KOSKAAN EN OLE MAISTANUTKAAN
Ihminen voi olla alkoholisti vaikkei olisi juonut tippaakaan. Tippaakaan.
Alkoholi aiheuttaa alkoholismia, ei ihmismielen heikkous.
Vierailija kirjoitti:
Elämästä kun on mennyt pian 29 vuotta tipattomana. :) Koskaan en ole maistanutkaan.
Jonain päivänä retkahdat. Jos sitä nyt vain yhden...
Vierailija kirjoitti:
KOSKAAN EN OLE MAISTANUTKAAN
Etkä ole unohtanut mainita siitä tasaisin väliajoin
Kommenteista voi laskea, montako absolutistia on palstalla paikalla, sillä kukaan ei jätä sitä mainitsematta
Kommenteista voi laskea, montako absolutistia on palstalla paikalla, sillä kukaan ei jätä sitä mainitsematta
Vain juopoille ja joka viikonloppuisin juojalle tuo tipaton tammikuu,, itse en ole alkoholia juonut vuosiin:D
Mistä minulle sellainen tammikuu on tulossa? Nyt vähän ahdistaa kun en ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain juopoille ja joka viikonloppuisin juojalle tuo tipaton tammikuu,, itse en ole alkoholia juonut vuosiin:D
Kuinka syvälle upposit alkoholismiisi ja kuinka selvisit kuiville?
En ole edes lasillista viiniä tai saunaan mukaan ottanut edes kaljatölkkiä kohta 7 vuoteen. Ja pakko lisätä ettei ees tee mieli.
En voi kuvitella joitain ihania italialaisia ruokia ilman lasillista (italialaista) viinia. Olenko siis alkoholisti vai herkuttelija?
Itselläni oli joskus samanlaisia ajatuksia, että alkoholisteilla ja absolutisteilla on ongelma ja itse olen heidän yläpuolella. Onneksi kasvoin tuosta ajattelusta yli ja ymmärsin, että jokainen käyttää alkoholia, kuten haluaa ja on turha paheksua muiden käyttöä tai käyttämättömyyttä.