Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avauduin pariterapiassa. : (

Vierailija
26.12.2007 |

Seurauksena oli, että mieheni sai siitä kipinän hakata minut sairaalakuntoon. Terapeutti hahmotti tilanteemme, että minä olen se vaativa ja vaikea kun mieheni teeskenteli siellä " minä olen uhri" -ihmistä. Miehellä on tarpeita joita täyttämään minut on luotu-koska hän keskittyy työhönsä jne.

Terapeutti jopa oli sitä mieltä, että mieheni elämä ei kuulu minulle, okei, mutta miksi olemme sitten naimisissa?

Tekisi mieli laittaa s. postia terapeutille, todella!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosa on naisia niin tuppaavat yleensä kallistumaan naisen puolelle tapauksessa kuin tapauksessa. Jos et ole narkkari tai alkkis niin lapset saat ja elarit lapsista, elämä on varmasti köyhempää kuin nyt, mutta varmasti itsesi ja lastesi kannalta parempaa.

Vierailija
22/26 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ehdottomasti rikosilmoituksen ! Tuossa käy muuten vielä Björkvistit .. Milloin tämä tapahtui? Eikös joulurauhan aikana tehdyistä teoista tule isompi rangaistus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoista ja keskustelusta. En vielä tiedä mitä teen. Olen väliaikaisesti miehestäni erossa ja lapset ovat luonani. minulla ei ole kuin muutama ystävä, vanhemmat rakastavat miestäni..

Mietin rauhassa mitä teen, toista kertaa en turppiini ota ja lapsemme EIVÄT ole koskaan joutuneet todistamaan väkivaltaa.

Se on totta, että olen surullinen..

Minä en mieheni rahoja tarvitse, mutta lapsiani kyllä!

Ja ei, en ole alkoholisti enkä narkkari, mutta pelko siitä, että mieheni saa lapsemme tekee minut sairaaksi.

ap

Vierailija
24/26 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole niin yksinkertaista. Narsisti on äärettömän taitava antamaan hyvän ja charmantin kuvan itsestään, hän saa vaimonsa helposti näyttämään onnettomalta luuserilta. Ymmärrän hyvin, miksi ap:n pitää miettiä ennen kuin lähtee suhteesta. Varmasti päällimmäisenä hänellä ei ole mielessä rahat, vaan se, että saa lapsensa.

Vierailija
25/26 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt läpi saman ja kuinka ollakkaan lapsi on edelleen minulla. Mies käytti sitä vain yhtenä talutusnuorana, jolla sai minut alistettua ja pidettyä hiljaisena. Toipuminen kesti pitkään, mutta nyt on jo kaikki hyvin ja nautin elämästäni ilman pelkoa ja ahdistusta.

Älä luovuta!

Vierailija
26/26 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti vaikeaa, en yhtään epäile, mutta varmasti jokaikinen joka siihen on pystynyt, ei jälkeenpäin osaansa vaihtaisi. Ja varmasti heistä jokaikinen kysyy itseltään, että miksi kesti niinkin kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi