Kuinka tulette toimeen aikuisiän aknen kanssa? Vai ootteko päässeet siitä eroon?
Mulla kaikki keinot kokeiltu, seuraavana ajattelin pyytää Roaa ihotautilääkäriltä... Kuinka paha se lääke on sivuvaikutuksitaan?
Kommentit (8)
ja nykyään sitä määrätään just sen takia alhaisemmilla annostuksilla kuin ennen. Olen itse käyttänyt Roaa monta kuuria, kaikki maksa- veri- ym. arvoni ovat normaaleja ja minulla on kaksi tervettä lasta. :)
Kaksi viikkoa nyt käytössä myös Dr Hausckha-tuotteet ja tuntuu hyviltä, ihoöljy jättää kyllä aika rasvaisen pinnan mulle. Saa nähdä mitä tästä touhusta tulee, tuntuu, että kaikilla muilla ikäisilläni (35 v.)
on sileä leuka ja tasianen iho kaikinpuolin !
Vihaan tätä paiseihoa. En välillä pysty töihinkään, jos joku paise on just puhjennut niin mätää valuu naamaa pitkin...tosi ihanaa!
mutta nyt on ikää jo 40v. ja iho edelleen huono. Finnejä on ehkä vähemmän, mutta muita valtavia patteja ilmestyy ainakin talvisin.
Nyt mietin, että 60vuotiaalla en ole nähnyt enää huonoa ihoa, kun rypyt alkaa sen täyttämään, joten silloin kai vasta helpottaa...
Itse olen juonut aina kuurin aikana, eivätkä maksa-arvot ole siitä nousseet. Kaikki tuttuni jotka roaa ovat käyttäneet, ovat sanoneet ihan samaa.
ikää 35 ja löysin avun bm voiteista on iho paljon sileämmän tuntuinen ja näköinen
Nyt lähes nelikymppisenä löysin vihdoin " lääkkeen" , joka ainakin minun
kohdallani tepsi: rasvainen ruoka ja erityisesti juusto pois. Voin jopa syödä nykyään joskus suklaatakin, kunhan en koske juustoon. Poikkeuksena kevyttuorejuustot, joita käytän margariinin tilalla.
käyny asian kans. En tiedä kutsuttasko mun ongelmaa akneksi, finnejä on lähinnä vain leuassa, mut ne on isoja ja kamalia!
Tällä hetkellä kokeilussa luomu-ihotuotteet ja tuntuu et iho on vähän rauhoittunut.