Voi miten tyhmiä naapureita!
Vieläkin kuusen kynttilät päällä ja jouluvalot ikkunassa. Eukko lähti ostamaan lisää perunalaatikkoa! Äly hoi..Joulu meni jo kaks päivää sitten..Meillä ei ainakaan joululaulut soi...naapurissa nekin raikaa..
Kommentit (12)
Tänäänhän on vasta 2. joulupäivä, ja joulu kestää loppiaiseen saakka.
Taidat ap olla sellainen juntti, joka ajattelee, että joulu on vain jouluaatto...
Ainakin tässä tapauksessa, huono jopa provoksi.
ja laatikot on varmasti kaupasta loppu--suomessa joulu on aattona...
Kulle mussukka kun niitä laatikoita myydään vielä alessa pitkälle
joille joulu on vain aatto, eikä itse joulupäivät enää ole joulua?
Monissa maissa aatto on arkipäivä, ja joulupäivä (nimensä mukaisesti) on vasineinen juhlapäivä.
Vai vietetäänkö syntymäpäiviäkin ap:n perheessä päivää ennen, siis aattona?
Tänään on kyllä toinen joulupäivä.
Se että aattona jaetaan lahjat, ei muuta sitä mihinkään. Nyt on vielä joulu ja sillä hyvä.
Ap, sä olet typerä.
Marttyyrinä ja otsa rypyssä väänti ukolle ja lapsilleen hikisesti jouluruoat ym ja heti seuraavana päivänä avs viskipullon ja vetäs naamaan, Jippii, joulu ohi!
meillä aatto on hässäkkää pukkeineen ja vieraineen ja joulu kunnolla alkaa, vasta aattoiltana...
ruotsinkielisillä nuutinpäivään.
Eli ap:kin voisit kipaista hakemaan vaikka perunalaatikkoa kaupasta sen sijaan, että kyttäät naapuriasi.
Tule sitten valittamaan, jos ne jouluvalot vilkkuu vielä pääsiäisenäkin.
Tänään on edelleen pyhä. Huomenna on välipäivä, JOULUJEN välipäivä.