UUsia aloittajia?
Löytyykö muita uusia aloittajia laihikselle NYT siis alkaen huomenna Tapaninpäivänä?
Strategiset mittani:
160 cm / 66,5 kg
BMI 26
Tavoite:
57 kg
BMI 22.3
Käytöddä on vanhat Painonvartijoiden matskut. Pisteiden lasku oli kyllä tosi kasvattavaa tällaiselle entiselle himourheilijalle, joka oli aikoinaan luonnonlaiha kuikelo. Aloin sitten lihoa opintojen, lasten ja työelämän myötä, enkä oikein ymmärtänyt koko asiaa, kunnes paino tärähti yli seitsemään kymppiin raskauden aikana, eikä enää tullut lainkaan takaisin oikealle kymmenluvulle.
En syö oikeastaan lainkaan karkkia tai pullaa tms. perinteistä lihottavaa. Erikoisuutenani on kaikki suolainen ruoka, siis ihan vaan metsurin annokset ja santsaukset mitä tahansa sinänsä terveellistä kotiruokaa, pizzaa, hampurilaista, kebabia, kreikkalaista salaattia jne.
Jollain lailla aina syömään ryhtyessä pelkään jääcväni nälkäiseksi. Otan heti alkuun paljon ruokaa. Ja sit jos vaan jotenkin mahtuu ja tykkään ruuasta, niin ainahan vähän pitää herkutella santsaamalla parhaita paloja...
Olisko ryhmään tulijoita? Vaikka teemalla että 2008 on uusi vuosi!
Kommentit (12)
Lähtöpaino on 81kg ja pituutta 168cm. Tavoitteena olisi vielä kerran tuo 68kg.
Minulla 4 lasta ja ikääkin jo 37v, joten ihan helposti ei nuo kilot enää tunnu lähtevän, vaikka aina aika ajoin yritän kovastikin niitä karistaa. Vielä 3:n jälkeen 5v sitten sain painoin tuonne 68 takaisin, mutta nyt ei tunnu lähtevän millään.
Tahtoisin mukaan porukkaanne! Varsinaisesti en laihduttajaksi rupea, sillä imetän vielä (pitkään). Painoakaan ei ihan kamalasti liikaa...
158cm ja 58kg
mutta oma painoni on noin 52kg, joten pientä kilojen karostelua haikailen...
Tosiaan, ihan laihdutusmielellä en nyt mukaan sitoudu, mutta mielelläni tsemppaan teitä ja itseäni " julkisesti" , ja toivon samalla sen toimivan motivaattorina sille, etten pistelisi kilotolkulla karkkia ja suklaata suuhuni. Ja jäätelöä, ja suolpähkinöitä ym...
Liikunta kuuluu intohimoihini, joten nyt vaan kun saisi tämän napostelun/herkuttelukierteen poikki...
kuinka usein ajattelitte ilmoittautua?
hiiriemo
kun siellä taidetaan toimia aika aktiivisesti.
tuli vaan mieleen tuota talven pudottajien pinoa plärätessäni, että en tunne sieltä ketään, ja muut ovat tarponeet jo hyvän matkaa, kun meillä taival olisi vasta alussa. Luulisi uuden vuoden innostavan joukkoomme vielä muutamia muitakin aloittajia...siis odotellaanko vielä, jos saatais muutaman uuden aloittajan porukka kasaan?
Lueskelin kanssa tuota talven laihduttajien pinoa ja vähän tuli ulkopuolinen olo, joten mitä jos laitetaan oma ryhmä kokoon.
Mulla on kaksi lasta 3v ja 9kk ja nyt ylimääräistä painoa on n.10kg. Pahimmat paheeni ovat kaikenlaiset karkit, suklaa etunenässä. Laihduttamiselle olisi tarkoitus saada alkupotku karkittomasta tammikuusta. Liikunta on pääasiassa hyötyliikuntaa ja lenkkeilyä.
ikä 28
paino/pituus 88/180
pitäisi varmaan keksiä nimi ja sopia esim. punnituspäivä kerran viikossa. Olisiko joku vapaaehtoinen joka haluasi päivittää tietoja.
Minäkin vielä imetän joten aika varovaisesti koettaisin keventää mutta raskaus aikana tuli 23kg lisää painoa josta haluaisin vähitellen päästä eroon. Tavoitepaino olisi 60kg
Nyt on pituus 175cm ja paino 76kg joten 16 kiloa olisi tarvottava jotenkin pois. Ongelmana on että synnytyksessä repesin niin pahasti, että uinti joka on suosikki lajini on ohjelmasta pois laskettuna seuraavat kolme kuukautta. pitäisi löytää jokin toinen liikunta muoto...Kävely tuntuu niin tylsältä...Tarvitsisin neuvoja ja tsemppausta :)
Muutenkin synnytyksen jäkeen on niin väsynyt olo, että tuntuu että mikään kovempi treenaus ei taida vielä pitkään aikaan luonnistua joten laihtuminen pitäisi saada aikaan enimmäkseen ruokavalion avulla mikä tulee olemaan tosi vaikeeta kun mies on niin hyvä kokki ja isyyslomalla nyt, niin hyvää ruokaa olis tarjolla koko ajan... Puhumattakaan omasta sokerin, kakkujen, keksien ja suklaan himosta!
kuullostaa hyvältä-nimiehdotuksia?Löllöpyllyt not 4-ever? :D
Kerran viikossa painopäivitys? TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!
Mä taidan " siirtyä" tuonne Amatsoni Alleihin..ovat aloitelleet Tapninpäivänä joten suurin piirtein samoihin aikoihin. Tulkaa tekin sinne :)
Mä tarvin skrppausta ja siellä tuntuu nyt olevan vilkkaampaa keskustelua :)
Mitä jos aloitettaisiin vaikka tällainenkin pino, nimi sopisi ainakin mulle hyvin. Amatsoniallien pino vaikutti niin pitkältä, etten jaksanu lukea loppuun asti, joten ei kai se haittaa, jos niitä pinoja ois useampi, tulispa sitten aktiivisemmin kirjoiteltua, kun porukka tulisi tutuksi ja vois tuloksiakin saada aikaan.
Miten ois punnituspäivä vaikka perjantai? Kuulumisia vois sit kuitenkin kirjoittaa vaikka joka päivä
Minulla tosi n on paljon enemmän pudotettavaa, eli nyt
163cm ja 73kg
Kkoko aikuisikäni olken painanut 57-62kg ja loppuikäni tavoite on 55kg pysyvästi. Olen lihonut 2 lapsen myötä, tai oikeastaan siis vasta tämän toisen joka on nt 4kk. Minun heikkouteni ovat moninaiset, mutta suoraan lihottavaa on makeanhimoni. Aion käöyttää myöls painonvartijoiden materiaaleja ja laskea psiteitä, ja tänään tai siis tästä päivästä alkaen en osta karkkeja, tee munkkeja enkä syö suklaata. kuinka usein punnitaan?
Tsemppiä:)