Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako jokainen mies saada itselleen poikalapsen?

Vierailija
25.12.2007 |

Meillä on 3 tyttöä ja nyt odotan neljättä ja yhteisestä sopimuksestamme varmasti viimeistä lastamme. Raskausviikkoja on nyt 24 ja en ole kysynyt sukupuolta ultrassa. Raskaus on juuri samanlainen kuin aiemmatkin ja siksi olen aika varma,että tulokas on tyttö.

Itselleni sukupuoli on ollut aina ihan sivuseikka. Toki on kätevää, kun samat vaatteet kiertää siskolta toiselle ja onhan se pojan maailma erilailla vieras itselle kuin tytön.

Mieheni sanoi kolmatta odottaessani, että ei selvitetä ultrassa sukupuolta, että jospa synnytyssalissa tuliski sitte YLLÄTYS. Muulloin ei ole koskaan sivunnutkaan asiaa. Ja vaikka meillä keskustellaan ihan kaikesta muusta, niin jostain syystä en vaan osaa ottaa tätä yhtä ja ainoaa asiaa puheeksi.

Nyt viime päivinä minulla on alkanut vaivaamaan tämä, että pettyykö mies, jos tuleekin neljäs tyttö. Että onko se AINA niin, että mies haluaa sen pojan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyttö ja mieheni halusi poikaa. en tee silti enempää.

Vierailija
2/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi poikaa.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea ei voi saada.

Vierailija
4/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 tyttöä, joita minä olen toivonut enemmän, tasan ei käy onnen lahjat xD

Vierailija
5/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies toivoo poikaa. Ei toki kaikki. On miehiä jotka toivoo erityisesti tyttöjä ja miehiä joille on ihan sama kumpia lapset on. Mutta näppituntumalta sanoisin että suurin osa kuitenkin ainakin jossain määrin toivoo poikaa. Omani toivoi kovastikin.

Vierailija
6/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: mies

Vierailija
7/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jotkut kaverit ovat jollakin tapaa säälineet minua (?) kun ei ole tyttöä. En ole varma saammeko koskaan toista lasta, mutta jostakin syystä minulla on tunne että jos tulee, sekin on poika. Ei haittaa minua, pojat pääsevät osin helpommalla elämästä ja tuovat mukanaan tyttöjä taloon.

Vierailija
8/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 5poikaa ja kuudes oli tyttö, ei se sit ollutkaan niin hienoa... Toki hienoa kun terve lapsi syntyy mut alko ahdistaan ihmisten kommentit " unelmien" täyttymisestä. Nyt seitsemäs ja viimeinen tulossa, on " taas" poika... Mies ei ole ikinä halunnut muuta kuin terveen lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi