Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän olen töissä niin pidättyväinen vaikka oikeasti en ole??

Vierailija
25.12.2007 |

Kotona ja läheisteni kanssa on rento ja empaattinen, jopa lämmin ihminen. Töissä olen monen mielestä etäinen ja jopa ylpeä itsekseen viihtyvä tyyppi.



Mikä hemmetti mua siellä töissä oikein pidättelee, miksi en voi antautua omana itsenäni, vaan olen sellainen hillitty tunteensa peittävä tyyppi.



Onko muita samanlaisia tai osaisiko joku muuten vaan antaa rakentavaa palautetta??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kesken olen jopa hyvinkin riehakas, töissä viihdyn omissa oloissani, enkä puhu juurikaan omista asioistani. Meillä naisvaltaisessa työpaikassa(toki miehetkin juoruaa) tahtoo jutut vain levitä ja suurentua, joten olenpa hiljaa, pitäkööt tylsänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla