Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksiköhän olen töissä niin pidättyväinen vaikka oikeasti en ole??
25.12.2007 |
Kotona ja läheisteni kanssa on rento ja empaattinen, jopa lämmin ihminen. Töissä olen monen mielestä etäinen ja jopa ylpeä itsekseen viihtyvä tyyppi.
Mikä hemmetti mua siellä töissä oikein pidättelee, miksi en voi antautua omana itsenäni, vaan olen sellainen hillitty tunteensa peittävä tyyppi.
Onko muita samanlaisia tai osaisiko joku muuten vaan antaa rakentavaa palautetta??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ystävien kesken olen jopa hyvinkin riehakas, töissä viihdyn omissa oloissani, enkä puhu juurikaan omista asioistani. Meillä naisvaltaisessa työpaikassa(toki miehetkin juoruaa) tahtoo jutut vain levitä ja suurentua, joten olenpa hiljaa, pitäkööt tylsänä..