Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä sait mieheltä lahjaksi tänä jouluna?

Vierailija
25.12.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut mieheltäni paljon koruja, korut ovat olleet tarpeellisia ja sormuksia pidän joka sormessa tai laitan kaappiin ja pidän vain yhtä, ihan miten huvittaa.

Vierailija
22/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 37:lle lohtuja. Kannattaa vaan pitää huoli itse, että saa mitä haluaa. Minun mies ei osaa antaa eikä ostaa yhtään mitää ominpäin, joten valitsen ja joskus hankinkin lahjani itse ja maksatan ne miehellä = molemmat ovat tyytyväisiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just mita olin toivonutkin: kunnon salaman ja kaukolaukasijan järkkäriin ja kortinlukijan tietokoneeseen. Jes!

Vierailija
24/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suklaata :)

Vierailija
25/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumi joulumukin, yöasun ja laineraudan. Kaikki tosin itse valkkaamiani joten olivat takuulla mieleisiä ;)

Vierailija
26/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pientä oli sitten eräs juuri minulle tarkoitettu genre-kirja. Lisäksi hän oli saanut erään ekstratyön ja hankki niillä rahoilla minulle multimediasoittimen (myös videoille), koska joudun matkustamaan pitkiä matkoja aika paljon. Jes! Voin katsoa suosikki sarjoja niillä matkoilla.

Vierailija
27/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain rannekorun, oli kovin mieluinen ja tykkäämältäni suunnittelijalta.

Mä saan usein koruja lahjaksi. Mä pidän yleensä aina kaulakorua, jota vaihtelen. Juhlissa on sittemmin isompi arsenaali käytössä. En tiedä mitä tarkoitat arvokoruilla, mutta ei mulla ainakaan ole timanttikaulanauhoja tai tiaroja, joten kyllä on kaikille löytynyt käyttöä.

Mulla on myöskin aika paljon perinnöksi saatuja koruja. Ihania nekin.

Vierailija
28/32 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat, stringit ja sukkanauhaliivi. Punaiset.

Ihanan mekon/tunikan.

Kolme neulepooloa. Musta, valkoinen ja punainen.

Vierailija
29/32 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- onko teillä ihanat miehet vai oletteko vaatineet lahjoja?

- mitä annoitte miehillenne?

Nimittäin: mulla on yleensä kiva mies, mutta en ole vaatinut lahjoja, enkä niitä siis saanut. :( Miehelle ostin kirjan ja kaikkea sellaista pientä, mitä mies halusi. Itse en siis saanut mitään, vaikka vihjailin...

Joo, olen surullinen (kukaan, siis kukaan ei muistanut mua jouluna mitenkään!), itken täällä yksikseni (muut ovat nukkumassa). En sitä, etten saanut lahjoja, vaan sitä, että kukaan eitunnu huomaavan sitä, että minäkin olen olemassa ja minullakin on tunteet..

Vierailija
30/32 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet ole mitään meedioita jotka lukevat ajatuksia. Pahoittelen mielipahaa, mutta varmasti olet läheisillesi tärkeä, he vaan nyt sattuvat olemaan vähän hönttejä ja pitävät sinua itsestäänselvyytenä. Osoitus turvallisuudentunteesta sekin :)

Vierailija
31/32 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itse, että sinulla on konflikteja, vai onko nyt yön keskellä valtaava epätoivo tuo tunne? Todennäköisesti olet kiltti ja mukava ihminen, jolle nyt vaan kävi hölmösti ja muut unohtivat huomioida. Ehkä he ajattelivat, että " Liisa" nyt ainakin ymmärtää, ettei kaikille tarvitse lahjoja hankkia. Suuri halaua! Ja huomenna sanot miehellesi, että oli tosi surkea tunne, kun ei saanutkaan yhtäkään lahjaa ja kaikki muut saivat.

Vierailija
32/32 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdutuksesta, kuulostat ihanalta ihmiseltä, kun jaksat tähän aikaan lohdutella.. En taida kuitenkaan miehelle sanoa mitään, kun tiedän, että hän painuu sitten ekan tilaisuuden tullen kauppaan ja pakko-ostaa mulle jotakin. En tahdo sitä!