Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä sait mieheltä lahjaksi tänä jouluna?

Vierailija
25.12.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku on kyllä enemmän lahja hänelle kuin minulle. ;)

Vierailija
2/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suklaata, leffalippuja ja lahjakortin jalkahoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hän sitten tilasi minulle erään lehden, josta saa kaupanpäällisiksi jotain roinaa,,, suorasanainen kun olen, pahoitin mieheni mielen ja tyrmäsin lahjan. En ehdi lukemaan lehtiä ja kaikista menoista pitäisi karsia.

hyväähän mies tarkoitti. mutta kun en vaan jaksa/ehdi lukea lehtiä, töissä tulee jotain selailtua.

Vierailija
4/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis myöskään mitään lahjaa odottanut, mutta sain silti. kait tuo joskus pidettyä tulee...

Vierailija
5/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi kaulakorun ja korvakorut, jotka eivät ole minun tyyliäni. Mieheni tietää, että suosin yksinkertaisia " tyylikkäitä" , linjakkaita koruja, mutta sain jotain aivan muuta. Korut ovat kauniit, mutta kuten jo kirjoitin ei minun tyyliset. Harmillista :(

Vierailija
6/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivomani nahkarukkaset, korun ja oma-aloitteisesti osti uudet lakanat parisänkyymme.

Vierailija
7/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli iloinen yllätys - olen jo vuosia sitten kyllästynyt siihen tyyliin mitä hänen ostamansa korut ovat ja nyt sitten oli hänkin vaihtanut tyylia ;-)

Lisäksi sain positiivisia kommentteja seksikkäästä ulkomuodostani, joita en olen kuullut vuosiin... ja seksiä!

Vierailija
8/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu lahja =)

Vierailija
9/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressokeittimen ja paketin hyvää kahvia, dancing stage pleikkapelin (ihanaa!) ja 5 lapselle kehitysmaassa koulunkäyntitarvikkeet (myös perheen molemmat pojat sai moiset).

Kerrassaan mieleiset lahjat.

Vierailija
10/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kännykän, hajuveden ja erään hyvän artistin cd:n. Varsin tyytyväinen olen siis.. =)

Vierailija
11/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti henkilökohtaisesti minulle aivan ihanan timanttisormuksen ja tyttömme osti mieheni rahoilla minulle hajuvettä, kylpytakin, alusvaatteita, sukkia, yöasun, karkkia... apua en edes muista kaikkia hmm dementia=)

Sinänsä olin aivan mykistynyt, koska 21pv minulla oli synttärit ja mieheni töistä tullessaan toi minulle 10kpl tulenpunaisia ruusuja ja 85e:n lahjakortin kampaajalle, joten nämä lahjojen määrä sain kyyneleet silmiin.

Vierailija
12/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten paras lahja on yhteinen aika koko perheen kanssa ja hyvä ruoka. Ja niitä olen saanut yllin kyllin:)

Vierailija
13/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mies oli saanut sen jostain yhteistyökumppaniltaan joululahjaksi mutta kun ei koe tarviivansa kirjakaupasta mitään, niin kierrätti sen minulle.

Vierailija
14/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän olen kyllä pettynyt...

Vierailija
15/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rikkaimurin sain " joululahjaksi" jo pari viikkoa sitten, sellaisen varrellisen ja tosi kätevän. Tämä oli oma toiveeni. :)

Vierailija
16/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi hitto miten mykistyin!!

( Hävitin kelloni viime kesänä... Nyt täytyy olla erittän tarkka, tätä ei passaa hukata!!)

Vierailija
17/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulisin että arvokoruja ei voi edes kauhean montaa hankkia, koska siihen se kai perustuu, ettei niitä ole joka sormessa.

Vierailija
18/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kännykän, eikä mulla ollut mitään hajua asiasta... Vähän nolotti, ku itse ostin miehelle vaan pari kirjaa ja suklaata ja mä sain 250e kännykän...

Vierailija
19/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä idea ja olin kiitollinen siitä. Olin myös itse toivonut jotain pientä kivaa ihan itselleni, mutt mitään en saanut:( Pahoitin mieleni, sillä tykkään muistaa läheisiäni vaikka " vain" itse tehdyllä lahjalla.

Mieheni ei oikeastaan koskaan ole oma-aloitteisesti ostanut minulle mitään, ei synttäreinä, jouluina eikä äitienpäivinäkään. Aina siitä tulee paha mieli. En halua mitään krääsävuorta, vaan jonkin osoituksen, että hän olisi ajatellut lahjaa hankkiessaan vain minua. Mies ei ole kaupoissa viihtyvää sorttia, mutta nytkin pyysin häntä tekemään minulle kokoelma cd:n netistä lataamalla ja olin toivebiisilistakin kirjoittanut valmiiksi, mutt hän kuulemma unohti. Ja kun kysyin asiasta hän syytti minua sanoen, et pitääkö aina saada tavaraa, voihan hyvää joulua toivottaa muutenkin. Mietin vaan miten, kun muutakaan ei ole " näkynyt" . Ja hän kuulemma ei olisi ollut pettynyt, jos ei olisi saanut lahjoja (joita sai useampia minulta, kun olin ajattellut hänen tarpeitaan/juttuja, joista ilahtuisi). Näyttipä hän ilahtuvan, en voi käsittää miksei hän halua tuottaa minulle sitä pientä iloa:(

Anteeksi tää valitus, piti purkaa jonnekin.

Joku varmaan lohkasee jotain kivaa kommenttia, et kiitti niille jo etukäteen...

Vierailija
20/32 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varvassukkia joissa luki mörökölli ; )) hanskat , kaksi muumimukia , yöpaidan , suklaata .