Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morre, onko sun satanismi-ideologia jo mennyttä nuoruuden hörhötystä?

Vierailija
25.12.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ellei minulle tehdä lobotomiaa, niin minä tuskin rupean elää elämääni jonkun " oppien" mukaan olen ihan kykenevä käyttämään omia aivojani. Saa minulle neuvoja antaa, mutta en sokeasti aio niellä kaikkea.

Niinkuin tämän aloituksen otsikosta käy ilmi nimimerkki " Morre" löysi satanismin nuorena todennäköisesti ollessaan hukassa oleva teini ilman identiteettiä.

Ja " ryhmillä" tarkoitin uskonnollisia ryhmiä.

uhoaa kunnolla niin käy juuri päinvastoin - Mitä sulle on muuten sattunut että olet noin kova ja et uskalla edes itselles myöntää heikkouksias?

Vierailija
22/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua vietetään koska näin kuuluu tehdä, samoin synttärit ym juhlat .- kaikki tekee niin niin täytyyhän meidänki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta olisi loppunut jo kärsivällisyys.

Vierailija
24/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulta olisi loppunut jo kärsivällisyys.

Vierailija
25/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnollisuus (etenkin kristinusko) kitkettyä pois yhteiskunnasta :). Mutta suurin osa suomalaisista on edelleen kirkon jäsen ja myös liittää vauvansa siihen :)

Vierailija
26/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itseeni ja omiin rituaaleihini. En ole kertaakaan väittänyt että pystyn päättämään kaikesta elämässäni, mutta väitin, että pystyn elämään ilman " hengellistä" ohjausta ihan hyvin.

Minua vain huvittaa satanismin ristiriitaisuus ja satanistien kyky olla huomaamatta sitä.

Sinussa on koko maailmankaikkeus kysy aina neuvoa itseltäsi.

Vierailija
27/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Termi " Saatana" ei edes ole peräisin kristillisestä Raamatusta, vaan sanskritin kielen sanoista ' sat' ja ' tan' . ' Sat' tarkoittaa käännettynä perimmäistä todellisuutta ja ' tan' tapoja joilla tuo todellisuus ilmenee."

Helvettikin voidaan ajatella olevan " hel vet" , (hela veta) . Aatami ja Eevakin joutui pois paratiisista kun söi kielletyn omenan hyvän ja pahan tiedon puusta. Mitäs jos ihmiset saisikin tietää sen perimmäisen todellisuuden? Mitä se on jos meidän ei sitä haluta tietävänja pahalla pelotellaan ettei kukaan uskaltaisi lähteä asiaa kaivelemaan...

Vierailija
28/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että ihmisten ei pidä sekaantua esim. okkultismiin yms. salatieteisiin....

Vierailija
29/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siitä, että ihmisten ei pidä sekaantua esim. okkultismiin yms. salatieteisiin....

Vierailija
30/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa vastauksen saa aikanaan taivaassa.

Vierailija
31/31 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanismihan on lyhyesti oppia omaan itseensä. Mitä ristiriitaista siinä on?