Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teillä tosiaan ole muuta tekemistä JOULUAATTONA kun pyöriä täällä av:lla???

Vierailija
24.12.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva tissillä eikä muita muksuja, sama surffailla kun syönti kestää.

Vierailija
2/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö isänsä kanssa mummolassa. Eipä siis muutakaan puuhaa kuin roikkua av:lla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh. Olin eilen jouluaterialla suvun keskuudessa. Tänään äitini on töissä. Isäni kävi tuossa aiemmin tänään piipahtamassa. Toinen veljeni on tuoreen tyttöystävänsä kanssa tämän vanhempien luona. Toinen veljeni on 150 km päässä, hänellä ja vaimollaan suruaika, toisaalta vastasyntynyt vauva.

Tämä ilta ollaan kolmestaan lasten kanssa. Huomenna tulee jo väkeä meille syömään. Torstaina ja perjantaina tapaan ystäviäni, lauantainakin oli ystävä meillä syömässä.

Tänään olemme lukeneet satuja, käyneet kävelyllä, syöty kaikenlaisia herkkuja (onneksi näiden muksujen mielestä jouluruuat ovat namia) ja hetki sitten avasimme paketit. Lapset leikkivät nyt uusilla leluillaan, tulin hetkeksi tänne.

Vierailija
4/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun ja katson telkkaa samalla. Onneks tää on helppoa nykyään. Tietokone ei ole ees auki.

Vierailija
5/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kokoaa pojan kanssa tuning-autoa, tytöt leikkii legoilla ja tulin tänne käväisemään

Vierailija
6/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo Facebookissa ja tulin kurkkaan tänne. Ei ole oikeasti mitenkään erikoinen ilta. Syöty on jo ja lahjat jaettu.

Vierailija
7/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan tavallinen maanantai-ilta =)

Vierailija
8/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, puolisko eri paikkakunnalla, vanhemmat ja muut sukulaiset mesoaa toisessa huoneessa ja mulla ei ole mitään mielenkiintoa mennä mukaan.

Vierailija
9/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes tossa laittelee meille ihanat lämpimät juomat ja siirrytään sohvalle nautiskelemaan.

Ihana oli yleensä edes jollekin sivustolle tulla katselemaan kuinka maailma makaa. Viime viikko oli niin kiireinen töissä ja kotona, ettei todellakaan ehtinyt netissä roikkua. Nyt alkoi loma, jee.... siitä ilosta vaikka aaveellä!

Vierailija
10/10 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitsee sitä, että jouluaatto on yksi tavallinen koti-ilta muiden joukossa, paitsi, että joudun tekemään vähän enemmän keittiöhommia ja että lapset saa lahjoja. Miksen siis olisi av:lla kun ukkokin röhnöttää sohvalla telkkaria katsellen ja lapset jo nukkumassa?

Onneksi mennään huomenna vanhempieni luo viettämään kunnon sukujoulua. Tulee juhlan tuntua.