Missäs ajatuksenne on tällä hetkellä?
Kommentit (18)
jostain tikusta pitää tehdä asiaa ulos. ja silti ne haistaa, ei se röökin haju hetkessä haihdu. keneltä piilottelet? olisko aika täräyttää " ulos kaapista" juuri nyt ja polttaa avoimesti?
Siellä kokoontuvat parhaillaan joulun viettoon, ja minä täällä kaukana muilla mailla. Vähän haikeaa. Lisäksi ajatuksissa on ystävä, joka jokaisena jouluna tahtoo olla yksin ja viettää päivän murjottaen, itsesäälien ja itkien. Kuulemma helpottaa, kun yhden päivän vuodessa oikein antautuu sille - sen jälkeen jaksaa taas vaikeuksista huolimatta kuulemma. Koetin soittaa, ja puhelin on kiinni, joten toivon, että ei liian rankasti siellä sure.
On kuukauden reissussa maailmalla...
aikaa johon kuuluis rakastelu ja toisen helliminen, likat ovat niin isoja jo, etteivät nuku ennen meitä, ikuinen kirous tän ikästen lasten kohdalle ja lisäksi he vielä ymmärtävät seksin =(
Muuten mahtava päivä mut se yksi vielä kruunaisi sen.
Ajatuksissa olemme toistemme lähellä, mutta elämä on vain vienyt eri uomiin, eri maihin. Vähän orpo olo. Vaikka toisaalta minulla on ystäviä. Enkä edes kaipaa lisää omaa aikaani. Jotenkin pelkään, että. En tiedä mitä. Jotain. Enkä kuitenkaan, koska minulla on perheeni, jonka puolesta antaisin henkeni.
Ja kirjoittaa työhakemus. Ja kirjoittaa uudenvuodenkortit niille joille olisi oikeastaan pitänyt lähettää joulukortit...
oikeastaan koko päivän ajatukset ollut siellä. Ensi jouluna meillä on vihdoin lapsi. Niin monta joulua on mennyt vähän apeissa tunnelmissa, kun lasta ei ole kuulunut. Pari kuukautta vielä ja pikkuinen on täällä, ja sitten ensi joulu on varmaan ihan erityinen=)
Nimittäin joulu jää aika köyhäksi jos itse yritätte valmistella ;)
Toivottavasti teillä on tapana käydä omilla vanhemmillanne joulupöydässä...
ettei nuo suolakurkun nesteet kovin valuisi..
http: //uk. youtube. com/watch?v=u4md2q-hEEo
laittamatta ja miten se vituttaa... ja siinä, miten hän asian tulkitsee ja luulee, etten mieti häntä =(
Lapsi jo nukkumassa ja aikaa miettiä liikaa yksikseen.
what is this thing called love
this funny thing
called love
just who can solve its mystery
why should it make
a fool of me?
I saw you there
one wonderful day
you took my heart
and threw it away
thats why I ask the lord
in heaven above
what is this thing
called love?
että meneekö kaikki sopuisasti ja että koittaisin nyt itse rauhoittua...