Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paskan, paskan, paska. Mitä mä teen noille meidän rotille. ov

Vierailija
23.12.2007 |

Ollaan lähdössä kohta mummolaan joulun viettoon ja tullaan tapaninpäivänä kotiin. Meillä on kolme kesyrottaa, joita ei voida ottaa mukaan ja naapurin teinin piti tulla huomenna tai joulupäivänä katsomaan, että rotat on kunnossa ja lisätä niille vettä jne. Mutta nyt kävi niin, että tuo tyttö joutui umpparin takia sairaalaan eikä voikkaan tulla katsomaan rottia.

Kyllähän nuo pärjäisi tämän ajan yksinkin, kun laittaa pari ylimääräistä vesipulloa ja tarpeeksi ruokaa jne. Mutta ongelmana on se, että nuo ovat kovia poikia karkaamaan eivät tee onneksi pahojaan kämpässä vaan menevät yhteen pahvilaatikkoon, mikä on ollut tuossa häkin päällä ja tulevat itsekseen sieltä sitten pois, koskaan eivät ole yrittäneet lähteä seikkailemaan muualle asuntoon. En sitten tiedä, että johtuuko tuo meidän kissoista, jotka lähtevät mukaan, vai mistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Häkki ei mahdu autoon, joka on muutenkin täynnä kampetta.

2. Äitini vihaa rottia + äidilläni on koira, joka varmasti söisi noi suihinsa alta aika yksikön.

Kysyttiin tuota hoitajan isää, josko hän voisi tulla katsomaan rottia, mutta ei kuulemma voi. Hän on pahasti allerginen puruille ja kaikille karvaisille otuksille :(

Vierailija
2/6 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja netissäki on hoitoloita joissain perheissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Täällä ei ole lemmikkihoitolaa tms.

2. Netistä ei luultavasti saa näin lyhyellä varoitusajalla hoitajaa.

Vierailija
4/6 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt tuohon häkin ympärille viritelmän, toivottavasti se pysyy. Nuo rotat ähtävät itsensä pinnojen välistä ja mä en tajua, että miten nuo mahtuvat siitä. Vaikkei nuo ole vielä täysikasvuisia otuksia, mutta ei myöskään mitään poikasia vaan mukavan kokoisia lötköjä, niin jotenkin nuo pääsevät tuolta pois. Häkin luukusta ne eivät pääse ulos. Sen olen tarkistanut.

Vierailija
5/6 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan av-mamma asuu lähistöllä enkä halua paljastaa asuinpaikkaa, sen verta pieni paikkakunta kyseessä.

Vierailija
6/6 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut myös rottia ja tiedän miten paljon vahinkoa ne voivat halutessaan saada aikaan. :)

En luottaisi siihen että pikkuiset pysyisivät vain häkkinsä päällä. Laita rotat häkkeineen päivineen kylpyhuoneeseen ja eliminoi kaikki sellainen minkä rotat pystyvät tuhoamaan. Kylppärin lattialle voit jättää pari isoa vesiastiaa (sellaisia tietty mitä eivät saa kaadettua kumoon) ja ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä