Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö joku oikeasti joulua siivottomassa/p' ' ' kasessa kodissa?

Vierailija
23.12.2007 |

Eikö se nyt olisi vähintä mitä voi perheen/oman hyvän mielen eteen tehdä, että järkkäisi ja siivoaisi jouluksi???? Se ei vaadi pienimmillään kuin pullon yleispesuainetta ja omaa työtä.

Eilen kävin viemässä pienen paketin kaverille. Heidän kotinsa oli kunnon läävä. Totesin ehkä vähän ajattelemattakin, että " teillä on vielä vähän joulunlaittoa?" . Kaveri totesi, että " Joo, pari pakettia pitäis vielä paketoida..."

Heilläkin on sen ikäisiä lapsia, että ihan varmaan osaisivat nauttia puhtaasta kodista. Tämä kaverikin aina huokailee kun tulee meille, " Kun teillä on aina niin puhdasta..." . EIHÄN SE OLE KUIN OMAA VIITSELIÄISYYTTÄ!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa kyllä joulua ja kokkailee, mutta vielä vuodenvaihteessa on tiskit tiskaamatta ja sukat tarttuu lattiaan. Ja sit vielä kutsuu koko suvun kylään. Monet kerrat olen heillä ollut ja pienet kärpäset ovat valloittaneet koko huushollin. No joo... saipahan proteiinia kakun palan seassa, kun nuo vikkelät otukset tunkivat suuhun saakka.

Vierailija
2/4 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei likaisuuskaan häiritse, mua kylläkin, mutta minä kun en ole kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edes perussiistiä pitää olla! itse olen raskaana viimeisilläni ja pesin silti saunan ja pesuhuoneen ja muitakin paikkoja olen sisällä jynssännyt ihan kivasti... lattiat pyyhin viimeisen kerran nyt tänään, pitäs pysyä siistinä joulupäivään saakka nyt. =) meillä kyllä likatahroja tulee, kun ruokapöytä on olohuoneen puolella vielä.

ja koiran (joka asustaa kyllä eteisessä) karvoja on kyllä vähintään joka toinen päivä imuroitava..

en ole neuroottinen siivooja, mutta perussiistiä pitää olla!

Vierailija
4/4 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa sonnassa rypivät ihmiset ja eläimet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän