Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekäs mies, tuleva ex

Vierailija
23.12.2007 |

Mieheni on läpeensä itsekäs. Kyllä se joskus, tyyliin " parempina juhlapäivinä" , on mutkin ottanut huomioon sängyssä. Muuten se on sitä mieltä että hänelle vaan kaikki.

Omasta mielestään se on loistorakastaja. Mä olen varmaan 6 vuotta yrittänyt kerta toisensa jälkeen opastaa sitä siihen mistä tykkäisin, muttei se ole mennyt perille. Että kaipaan kunnon lämmittämistä enkä sen tyylisiä housut pois ja jyystetään- juttuja.

Kerran ehdotin että mä kosken ja teen samalla tavalla hänelle kuin se tekee mulle. Ajattelin että se olisi auttanut jotain havaitsemaan mutta se meni IHAN puihin ja lopetti alkuunsa. Varmaan se helliminen ja koskettelu on sille vierasta, se haluaa vaan sen räikeän panon. Ehkä viime vuonna se vähän oli ymmärtänyt. Se haluaa kuulla että mä oikeasti vaan kaipaan isoa mustaa munaa ja alkoi jo uskoa siihen fantasiaansa tosissaan. Tietäisittepä vaan mihin mittasuhteisiin sekin fantasia paisui...Lopulta sellaista seksiä jossa olisi ollut mä ja se meinä itsenämme ei enää oikeastaan ollut. Enkä mä halunnut niitä ihme rooleja vetää enää. Ymmärrän joskus leikkimielellä roolileikit mutta aina ja vakavasti...eih.

Olen nyt jättämässä tämän miehen.

Onko muilla kokemuksia tämän tyyppisistä miehistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole ilmeisesti tarpeeksi aikaisessa vaiheessa heiltä vaatinut vastavuoroisuutta sänkyasioissa, ja he ovat saaneet nauttia omasta nautinnosta tekemättä itse naiselleen yhtikäs mitään. Ja jos mies ei vielä saa mitään kiksejä naisensa nautinnoista (äänistä, ilmeistä jne..), niin miksikäs moiseen lähtisi..

Sad but true. Nähty ja koettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan