Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut samaa sukupuolta olevaan kaveriin

Vierailija
10.09.2024 |

Olen hetero tai luulin olevani hetero. Tutustuin kaverin kaveriin. Minulla on joskus ollut kaveri-ihastuksia jotka on puhtaasti platonisia. Siis niin että jonkun kanssa synkkaa niin että tuntuu että on jotkut sielujen sympatiat ja jossain ihmisessä on jotain jännää ja mielenkiintoista jota on hankala laittaa sanoiksi. Jotkut ihmiset vain ovat tietyllä tasolla kiehtovia ja joiden kanssa synkkaa. Tuntuu heti alusta asti aloin yhä enemmän miettiä että tää on huippu tyyppi. 

Noh ei mennyt aikaakaan kun näin hänestä unen jossa käytännössä mentiin vähän pitemmälle kuin juttelun asteelle. Tämän unen jälkeen minulla on ollut seksuaalisia tunteita häntä kohtaan ja selviä ihastumisen tunteita. Tunnen oudoksi oloni hänen seurassa ja en tosiaankaan tiedä mitä hän ihastumisestani ajattelisi. Toisaalta olen pitänyt itseäni heterona ennen joka on avoin (ja joskus ehkä mielessään tutkaillut näitä juttuja) ja edelleen pidän itseäni siis pääsääntöisesti heterona.  En tiedä onko tässä tapahtunut se klisee eli ihastuu ihmiseen mistä moni puhuu. Luulin että tuollainen on paskanjauhantaa. 

Olen ajanut itseni hölmöön tilanteeseen jossa olen siis ihastunut tähän kaveriin mutta en tiedä hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Minulla on ollut hänestä jotenkin sellaiset vibat että onko hän edes täysin hetero. Toisaalta on käsitystä että hänellä on ainakin joskus ollut heterosuhde. 

Olen jo heteromielessä huono tekemään aloitteita saatika sitten kun toinen on samaa sukupuolta. Olen aivan liian epämukavuusalueellani. Olen myös epävarma koska minulla ei ole aiempaa kokemusta samasta sukupuolesta. 

Onko muilla kokemusta vastaavasta? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhden unen näkeminen vielä tarkoita että olisi homo.

itsekkin armeijan jälkeen näin yhdestä miehestä eroottisen unen ja aamulla minulla oli hieman vastenmielinen olo, mutta samanaikaisesti olin ihantunut naiseen enkä ole koskaan ollut mieheen päin sen jälkeen.

Vierailija
2/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekkin armeijan jälkeen näin yhdestä miehestä eroottisen unen ja aamulla minulla oli hieman vastenmielinen olo, mutta samanaikaisesti olin ihantunut naiseen enkä ole koskaan ollut mieheen päin sen jälkeen.

Ei tämä ole ollut vain yksi uni vaan huomaan tuntevani jotain seksuaalista vetoa tätä ihmistä kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole ollut vain yksi uni vaan huomaan tuntevani jotain seksuaalista vetoa tätä ihmistä kohtaan. 

no en ihmettele jos tuntee naista kohtaan onhan ne aika viehättäviä

Vierailija
4/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen seksuaalisuus on liukuva ja kaikki olemme jossain määrin bi-seksuaaleja. Seksuaalisuus on ihana asia ja ihanaa jos se sinulla herää uusiin ulottuvuuksiin. Ei siitä kannata ongelmaa tehdä. Mieti ja tunnustele rauhassa tunteitasi, mieti millaisia tunteita vaikka joku kuuma samaa sukupuolta oleva näyttelijä sinussa herättää. Mieti tosiaan rauhassa kuka sinä olet ennenkuin teet mitään liikkeitä kaveriasi kohtaan, koska jos oletkin kuitenkin ihastunut ihmiseen ilman oikeasti seksuaalisia tunteita niin se on sitten eri asia. Voittehan joskus puhua epämääräisesti asiasta ilmiönä, että onko ollut kokemuksia samasta sukupuolesta tai mitä ajattelee siitä ilman että sanot suoraan että näit tällaista unta ja nyt ajattelet kaverista tällaista. 

Googlaa asiasta ja lue vertaiskokemuksia, et ole yksin. 

Vierailija
5/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua mielenterveysongelmaa, apua on saatavilla.

Se on saatidas kaupunkiin.

Vierailija
6/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua mielenterveysongelmaa, apua on saatavilla.

Se on saatidas kaupunkiin.

Eikö tuo kumminkin ole aikalailla takavuosikymmenten juttu nähdä homoseksuaaliset tunteet sairautena? 

Vierailija
7/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen seksuaalisuus on liukuva ja kaikki olemme jossain määrin bi-seksuaaleja. Seksuaalisuus on ihana asia ja ihanaa jos se sinulla herää uusiin ulottuvuuksiin. Ei siitä kannata ongelmaa tehdä. Mieti ja tunnustele rauhassa tunteitasi, mieti millaisia tunteita vaikka joku kuuma samaa sukupuolta oleva näyttelijä sinussa herättää. Mieti tosiaan rauhassa kuka sinä olet ennenkuin teet mitään liikkeitä kaveriasi kohtaan, koska jos oletkin kuitenkin ihastunut ihmiseen ilman oikeasti seksuaalisia tunteita niin se on sitten eri asia. Voittehan joskus puhua epämääräisesti asiasta ilmiönä, että onko ollut kokemuksia samasta sukupuolesta tai mitä ajattelee siitä ilman että sanot suoraan että näit tällaista unta ja nyt ajattelet kaverista tällaista. 

Minä olen 100-prosenttisesti hetero!! Eivät kaikki ole vähän biseksuaaleja! 

Vierailija
8/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 100-prosenttisesti hetero!! Eivät kaikki ole vähän

Juu juu, kontillesi siitä.

Vierailija
9/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut mielestäni poikkeuksellisen hetero. Mutta kerran uimahallilla näin kaverin joka oli kuin nuori jumala, ja sillä oli kookkaan näköinen vehje, ja jäin pohtimaan miltä se tuntuisi kädessä. Varmaan mahtavalta. Olen sen jälkeen tuntenut pientä vetoa tähän ajatukseen. Parhaat fantasiani liittyvät kurittamiseen, mielellään sidotun (ja kuritusta haluavat)( ihmisen. Niin kyllä, se voisi olla myös pariskunta,  

Vierailija
10/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 100% biseksuaali. Tervetuloa joukkoon, ap! 

Vierailija
11/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nopeasti ohi. 

Vierailija
12/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mutta vaan kahteen osaan.  Suuhun ja peppuun.  Imee ensin ja sitten laitan suoleen. Pari kertaa vuoteen tavataan.

Vierailija
13/16 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös sellainen tilanne, että olen aiemmin 100% heterona ihastunut naiseen. Tätä on jatkunut jo yli vuoden. Välillä tunteet laimenee ja sitten palaavat taas vahvoina takaisin. 

Vierailija
14/16 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädyit ihastumaan? Miksi tunteet välillä laimenevat? Minä olen ihastunut samaa sukupuolta olevaan ystävääni. Se siitä heteroudesta. 

Vierailija
15/16 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooring.😴

Vierailija
16/16 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rohkeasti. Ei kerta vielä täyshomoa tee ja kymmenestä nollautuu!