Posliini joululahjaksi
Ajattelin yllättää uuden mieheni jouluna posliinilla. En ole kertaakaan kokeillut sitä ja kysynkin vinkkejä että millä se on paras ajaa ja että saa sileimmän jäljen?
Kommentit (8)
mutta yleensä sellainen raita häpykummussa (jos olet katsonut pokeleffoja niin tiedät mistä puhun) on erittäin toimiva ;) Jännä miten moni mies kokee täysin posliinin jotenkin pervona, mutta jos jätät pienenkin tupsun yläpuolelle niin se on kuulemma ainoastaan seksikästä. Älä siis vedä ihan kaikkea pois, mutta ehdottomasti suurin osa!
Ehkä jotkut pelkäävät, että sisäinen pedofiili voi paljastua jos liikaa innostuu posliinista. Kaikella sitä ihmiset päätään vaivaavatkin.
Vierailija:
Jännä miten moni mies kokee täysin posliinin jotenkin pervona
Kerran kokeilin ja sillä tiellä edelleen!!!
Tottuessani posliiniin en enää halunnut niitä karvoja takaisin itsekkään. Nyt on mennyt kohta 15 vuotta posliinityylillä.
Aluksi vain sheivaten vaahdon kanssa kunnes älysin pinsetit, vahan ja epilaattorin paremmuuden.
Itse tykkään ja etenkin mies. Ei vieläkään karvan karvaa. Tänään olis vaan Tapaninsauna anoppilassa. Sinne tulee enemmänkin porukkaa. Aion kyllä mennä rohkeasti vaan tän orastavan vauvamasun kanssa.
että miehesi ei reagoi posliiniin millään tapaa. Meillä kävi niin, ja olin tosi pettynyt. Varaudu siihen, että mies ei ole moksiskaan.
Ja kysymykseesi, itse käytän ihan sellaista karvojenpoistopesuvoidetta, en muista merkkiä, ja tavallista naisten höylää. Itselläni aika hidas karvankasvu eikä kovin tiheäkään, joten ei ole mitään näppyjä tullut. Suihkussa ajan.
Sitten vielä vähän lisään kosteusvoidetta kun iho pyyhekuiva. Tiedän kyllä että kaikille ihoille tällainen tapa ei riitä, herkimmille voi jo tästäkin tulla näppyjä, mutta minulle tämä on riittänyt.
Enää ei siis kyllä posliinia, vaan siistityt paikat, pieni kaistale siis.