Ihanaa! Anoppi toi meille melkein 90kpl itsetekemiään karjalanpiirakoita! =)
Nam nam, nyt kelpaa herkutella!
Ja kohta puolin tulee toinen samanlainen satsi, kun tulevat syntyvän vauvan rotinoille... =)
Kommentit (24)
voi kuule, ei meillä kauaa tuollainen määrä kestä! mieskin syö helposti 4-5 kerralla!
itse teen niin harvoin niitä, että ovat siksi hieman harvinaisempaa herkkua. lapsetkin tykkää kauheesti!
ap
mieti sitä vaikka huominen päivä : )
Onneks ei oo syöjiä muita kuin minä ja lapsi.
Itä-Suomi on sydän- ja verisuonisairauksien kärjessä ja ylipainossa muuta maata edellä.
Oma anoppini väänsi myös satamäärin piirakoita ja kuoli sitten 62-vuotiaana. Että naurattaakin!
9
Inhosin anoppiani! Ap ilmeisesti ei, joten hänelle voipi tulla suru puseroon.
9
ei ole kenenkään muun kun sun ongelma
en olekkaan tehnyt pitkään aikaan.. missäköhän on mun pulikkani???
Täytyykin harkita..
Mun mielestä ap vaikuttaa superhölmöltä.
Ja itäsuomalaiset ääliöiltä piirakoineen. Mutta hyvähän se on keskittyvät vääntämään niitä, etteivät hölmöile fiksumpiensa tiellä.
9
Vierailija:
Mun mielestä ap vaikuttaa superhölmöltä.Ja itäsuomalaiset ääliöiltä piirakoineen. Mutta hyvähän se on keskittyvät vääntämään niitä, etteivät hölmöile fiksumpiensa tiellä.
9
kuulostaa aika kakaralle....
Ja minä pulikoineni ja piirkoinenei en ole edes itä suomesta ei edes suku ole sieltä.... Silti väännä piirakoita kun olen saanut hyvät opit...
Toi ylipaino ei sua pue ollenkaan!
Kuten sanottu, se on hyvä, koska tollot pysyy siten poissa jaloista.
9
käsittämätöntä?
Etkö ole viime yönä saanut vai jättikkö ukko , kypsemmän naisen takia?
Vai mikä mättää, kun pitää karjalanpiirakoista pillahtaa?
uskomatonta että joku voi olla niin vajaa päästään että toisten ihmisten karjalanpiirakatkin saavat sen kilahtamaan...
Olisipa käsin tehtyjä karjalanpiirakoita, ne ovat niin ihania!
oli miten oli, nautimme piirakoistamme silti! =)
ap
Mutta en taida jaksaa leipoa kun kaikki hommat hengästyttää... rv38.
Noita katkeria riittää joka paikassa, ja mistähän se kertoo ; )
5