Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joulutontut sunnuntaina

23.12.2007 |

..mulla ei toimi kaikki osat koneella...tos kivaa..

edelleen vauva masussa.kirjoitan tyyliin leikkaa liit menetelmll.onnea kaikille.mulla menee hermot..viikon kuluttua kynnistys.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten niin mukavia =) mun pitäis mennä käynnistykseen tiistaina mutta päätin eilen että ei varmaan ole vaarallista jos menenki keskiviikkona kun ei ole mitään lähetteitä eikä aikoja varattu. saapa olla joulun rauhassa. ja saapa vauveli yhden lisäpäivän syntyä itekseen (mitä kyllä epäilen todella paljon että tapahtuisi) torstaina tulisi täyteen 42 vk pitkä on ollut aika mutta jospa se keskiviikkona loppuis...

Vierailija
2/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta hyvää aatonaaton huomenta kaikille! :-)

Ock, kiitoksia analyysistä :-) itse olen leijona, tyypillinen sellainen, ja tuo kaurislapsi kuulostaa aika ihanalta, kun on jalat maassa -tyyppi ja ilmeisesti mieleltään tasainen eikä häilyväinen kuten meikäläinen. Lapsen iskä on neitsyt, jolla on jalat myös hyvin maassa ja on maailman realistisin tyyppi joten en usko että tulee ongelmia ;-) ! Meilläkin yksi jouskari joka on tosi tosi fiksu ja kultainen mutta levoton ja hiukka " vaikeahko" , sit toinen ipana on itsepäinen ja realistinen härkä mutta ihan mammanpoika :-) joten perheessä tulee olemaan 5 eri horoskooppia, hauskaa!

Peittoja pöllyteltiin vielä illalla mutta ei yhtä ainoaa supparia oo näkynyt sen jälkeen eli Piitu-Miinan kans kun todettiin, vie supparit muille maille! Limatulppaa kyllä lähti taas yöllä, kivoja keltavihreitä palasia :-P kyllä se lähtö lähellä joka tapauksessa on mutta saa nähdä kuinka lähellä.

Tänään en oo vihainen niinku eilen aamulla, nyt sais jopa olla pari päivää hiljaiseloa et pääsis huomenna mummolaan sit jouluks (ai niin meidät kutsuttiin toiseen mummolaan syömään joulupäivänä jee saadaan kahtena päivänä jouluruokia!! :-) !) eli ei haittais vaikka seuraavan kerran rupeis vasta 26. päivä tuntumaan lähdön merkkejä!

Poitsu massussa potkii mua aika tehokkaasti mahanahkaan, pieni kantapää näkyy oikein kun möykky liikkyy edes takaisin... Mulla on kyl nyt erittäin kova poikafiilis, joten jos se typykkä on niin olen ihmeissäni ;-) !!

Eilen oli todella reilusti " merkkejä" , selkä reidet ja alavatsa tosi herkkänä ja tulessa. HEI päivän eka suppari taitaa tulla nyt... Kyllä nää on selvästi koventuneet viimepäivinä nää harkkasupparit vaikkei vielä kunnollisia muistutakaan... Eilen tuli pari sellaista melkein oikeeta, jotka lähti vihlomaan selästä jotenki jännästi ja kivuliaammin kun ennen. Joten saa nähdä oonko huomenna laitoksella. Sekä toivon että en toivo ;-) saavat sit säästää mulle kaikkia ihania jouluruokia...

Mulla on tänään neuvolan mukaan laskettu aika JEEEE eli vaikka syntyis huomenna, ylihuomenna jne niin merkkaavat että tämäkin olis syntynyt lasketun ajan jälkeen vaikkei oikeesti ookaan... Eli VIRALLISESTI mulla on nyt sit 3 ylimennyttä raskautta. Jollei tänään synny.

Joulunodotushaleja kaikille masukkaille ja kaikille vauvautuneille myös :-)

Sintagma 39+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit tullu lähtö täälläkään....

Ei taida noi ässät tehota, yö meni niin rauhakseen etten ees muista koska olis noin hyvin tullut nukuttuakaan :)

Taidan unohtaa koko puuhan, meen loppiaisena sit käynnistykseen. Tonttu rymyää normaaliin tahtiin....

Tays olis meidän synnäri, Sintagmalle tiedoks. Sä taisit asua pääkaupunki seudulla, oliko sinne päinkään??? Mikä synnäri sulla?

Mulla ei supista vieläkään... Kateellinen oon sulle!!

Mullakin vahva poikafiilis, mielenkiinnolla odotan pitikö tunne paikkansa, edellisissä on pitäny :)

Äiti just soitti... Onko mitään merkkejä, argh ei ny heti aamusta jaksa!!!

Mun mies on muuten kauris, ite kaksonen ja tosi erilaisia ollaan, hyvässä ja pahassa :)

Hyvin mies täyttää kauriin kriteerit.

Lapset onkin sit leijona ja neitsyt eli aikas moinen sekametelisoppa ollaan.

Supistuksia kaikille....

Terkuin niad sekä tonttu 40+0

(eräpäivä, tajuais toi masuasukkikin sen...)

Vierailija
4/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä alkanu aamu mukavasti kun herpes tykyttää huulessa :(. Ihan niinku nä liitoskivut, kipeet harvat supistukset jne ei olis tarpeeks. Yöllä vihloi kohdunsuulla tosi kovaa ja olin vähän väliä hereillä ja vauveli oli myös, siksi varmaan vihloikin kun työntää päätään sinne.

Tyttö syntyi näillä viikoilla. Laskeskelin että jos yöllä syntyis ni huomenna päivällä lääkärintarkastuksen jälkeen vois marssia suoraan vauva kainalossa anopin ruokapöytään esikoisen luokse :) Taitaa olla toiveajattelua, niinkuin on ollu jo nämä pari viikkoa. Ja jaksaako sitä oikeasti, sen näkee vasta sitten.

Onnea jälleen kaikille nyyttinsä saaneille :) toivottavasti tänään kotiutuu taas monta sopivasti huomista joulua viettämään :)

Päkis 40+2

Vierailija
5/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ankea sää ulkona :(

Vasta nousin ylös, tuli kukuttua kolmeen asti yöllä ja nyt sitten unirytmit taas ihan sekaisin. Ja kukkumisen syynä ihan leffan katsominen ja turhaan valvominen, ei mitkään supistelut. Mitä ne on, häh?

Täällä ei ole tullut harrastettua yhtäkään ässää, ellei yleinen säpinä ole yksi niistä :) Saunaan voisi kyllä mennä, no huomenna viimeistään. Shoppaamaan ei enää kykene, eikä ole kyllä mitään shopattavaakaan. Ja seksiä ei vaan tee mieli meillä kummankaan :) Ja mies jo siivosi..

Mies kyllä aamusta sanoi, että ei taida piiperö jaksaa odottaa uuteen vuoteen.. Jaa, tällä menolla kyllä jaksaa varmaan helluntaihin...

Täällä taasen monella viikot paukkuu ja poksuu! Suppareita kaikille!

Gaiole ja piiperö 39+3

6/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa kukuttu kolmeen...Oli pakko katsoa Sinkkuelämä-putki ehkä sadannen kerran...Mies nauroi,kun osaan jo niiden repliikit ulkoa:),se on vaan niiiiin ihana sarja!

Hauska kuulla Niad,että teillä on kauris-kaksonen tilanne ja ootte edelleen yhdessä;),mua kun vähän jänskättää tuo yhdistelmä kun siis itse kaksosena en juurikaan oo tullut kauriiden kansssa juttuun...

Mut tarkemmin ajateltuna kaurishan kuulostaa aika ihannelapselta rauhallinen,tasainen ja luotettava...Ehkä ei sitten teini-iässä tavarat ja ovet lentele!

Täällä on kaikki oireet kadonnut...Vatsa vetää välillä kovaks,mut sekään ei voi edes vähän sattua:/

Pahinta on tää tylsyys! oon muutenkin ihan ärsyttävän levoton tyyppi ja tällaset pitkät pyhät on ihan tappoa ku ei oo MITÄÄN tekemistä ja mieskin vaan tyytyväisenä katsoo telkkaria päivästä toiseen.

Ajateltiinkin että jo tänään laitettas jouluruuat,ni sais ajan kulumaan. Mut sekin tuntuu vähän tyhmältä kun ollaan kahestaan ja mies ei niin välitä jouluruuista,itseasiassa vihaa niitä,mut syö mun mieliks...

Kukas sitä eilen valittikaan myös,ettei mies tykkää..?

Mikä ihme niitä oikein vaivaa?!?

Ite tykkään tosi paljon, vaikka oon kasvissyöjä, eikä siellä niin kauheesti mitään meikäläisille olekaan ku laatikot ja salaatit,mut ne just niitä parhaita on.

Ja se tuoksu ja tunnelma...Ehkä noille miehille tollaset perinteet ei oo niin tärkeetä..?

Juu,kai sitä vois lähteä kävelylle tuonne ihana jouluiseen ulkoilmaan...(ihan harmaata ja tylsää...)

Mut hei,huomenna tulee pukki ja toivottavasti PAAALLLJON tonttuja!!!:D

Ock ja TonttuTorvinen 40 + 1

Vierailija
7/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan myös ja hyvä niin. vihdoinkin on vauvan sänky valmiina, alkaa olla oikeesti hommat kohillaan. illalla en meinannu päästä sänkyyn ku otti niin totaalisen kipeetä tuonne alamahaan, sektiohaavaan lähinnä. helpotti sitten kuitenkin ja nukuin pitkästä aikaa oikein levollisesti ja hyvin, vaikka tasan 2h välein vessassa käyn mut muuten todella hyvää unta. 9.30 tuli esikko herättämään, nukkuisin muuten varmaan vieläkin :)

mulla onkin tässä muuten aika jännä tilanne..sovittuna on ktg-käyrät huomiseksi ja keskiviikoksi ja sen jälkeen mua ei enää ota kukaan vastaan. terkka suuttu ku meidän talon äitipoli oli ottanut mut asiakkaaksi ja tuumas että me tavataan sitten vasta ku vauva on syntynyt. no meidän äitipoli on kiinni jo nyt ja vasta joskus loppiaisen jälkeen avautuu, että nämäkin sovitut käynnit on ihan ylimääräisiä käyntejä...taidan sit loppuajan seurata verenpaineet ja pissat kotona ja tarvittaessa ottaa yhteyttä synnytyssairaalaan. parempi vaan toivoa että arvot on kaikki ookoo ja pärjään täällä.

joulurauhaa ja suppareita niitä toivoville!!

tamatu+ihme rv 39+2

Vierailija
8/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niad, mun synnäri on Jorvi. Voi kun pääsis pian moikkaamaan jorvin tätejä :-D ! Asustellaan Espoossa, meiltä on Jorviin n.5km eli vaik tulis kiire niin tuskin taksiin syntyy ;-) !

Olikohan listalla muita jotka ei oo vielä synnyttäneet, joilla on jorvi kanssa synnärinä? Olis hauskaa jos osuttais samaan aikaan!

Ock, meillä mies ei tykkää jouluruoista. Valitti et kinkku on kuivaa ja pahaa (parempaa olis kuulemma jotku ribsit :-P ) ja laatikot on yököttäviä ja rosollit ym on ihan kökköä, kalat kuulemma OK. Mä oon nyt vasta aikuisikäisenä ruvennut hulluna tykkäämään laatikoista... Kai se on joku suomalaiskansallinen piirre. Mieshän on puoliks kreikkalainen (ja puoliks porilainen!) joten ehkä hänellä ei oo tätä " suomalaiskansallisuusaatetta" niin viljalti ;-) ! Ja rakastan myös kinkkua, pikkuveli on kastikemestari ja tekee mielettömän kastikkeen kinkun paistorasvasta/kudosnesteestä tai mitä onkaan ja kuohukermasta (on tosi laihdutuskamaa)! Vegeillä varmaan nousee karvat pystyyn kun tätä lukee! :-)

Ja ehdottomasti aion syödä maksapasteijaa joululimpun päällä :-) tässä vaiheessa jos joku listeria iskee ni aikamoista kohtalon ivaa... Eikä se A-vitamiinikaan enää voi sikiövaurioita tehdä!

Me ollaan miehen kans kuulemma myös horoskoopeiltamme epäsopivat, leijona ja neitsyt. Ikinä ei meille povata hyvää tulevaisuutta ;-) ! Mun mielestä me täydennetään aika kivasti toisiamme, itte oon tämmönen hörhö ja mies totinen torvensoittaja. :-) Merkittävin asia, minkä mies on mulle iskostanut päähän, on se ettei koko ajan tartte haluta ja vaatia ja toivoa enempää kun on, näin on ihan hyvä kans. :-)

Omaa napaa viel näin illalla, suoli tyhjentynyt kiitettävää tahtia ja joitakin kipeitä suppareita tässä päivän mittaan rekisteröity muttei todellakaan ruvettu kellottelemaan. Olisko väli jotain puoltuntia-tunti luokkaa eli eipä taida vielä riittää... Nyt ei välttämättä siis tarttiskaan tulla lähtö (vaik olishan se ihan kiva). Saa nähdä sit.

Just tuli suppari ja aika köyhä oli... Ei tuntunu missään juurikaan.

Joulunrauhaa :-D

Sintagma 39+4 sekä pojan pallero joka saattaa osoittautua pimuksikin...

Vierailija
9/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tukevasti yhdessä koossa, jännitys kyllä alkaa nousta mitä lähemmäs torstai tulee..

Käytiin mun äiti hakemassa joulunviettoon, siinä tämän päivän saavutukset, 200 km autolla ajoa.

Saunan meinaan pestä vielä, aika vasta oon kuurannut sen lattiasta kattoon samalla kun kiuas vaihettiin niin ei oo kova homma nyt.

Niin ja onhan meillä kinkkukin uunissa, koitetaan joulumieltä nostaa hissukseen..

Kyllä te kauriiden äiskät vielä lujilla olette pienten tahtoihmisten kanssa=). Ite oon kauris enkä ollenkaan helppo luonne, periksiantamattomuus on sekä hyvä että paha piirre=D.

Oon miettinyt, että mitenhän kovat taistelut tän masukin kanssa aikanaan on kun saman merkin alla ollaan........Kun nuo edellisetkin on äärettömän omapäisiä, rapu ja härkä niin tää masukki kun on varmaan vielä omapäisempi, tahtojen taisteluille ei loppua näy..

Tää kuopus on jousimiehen ja kauriin risteytys kun on syntynyt 21.pvä, toisten horoskooppien mukaan silloin alkaa kauriin merkki, toisten 22.pvä. Paljon tuossa on jousimiestä mutta sitten myös kauriin piirteitä, esim järjestelmällisyys ja tuo voimakas oma tahto.

Mies on kalat, että montaa sorttia meitäkin on mutta puolet siis kuitenkin kauriita..

Kyllä alkaa niin mennä aivotoiminta minimiin kun ei osaa muuta aatellakaan kun vauvan syntymää.. Päivät kuluu äärettömän hitaasti eikä osaa tarttua oikeen mihinkään vaikka hommaa olisi.

Supparisäteitä edelleen kaikille toivoville!!

Lahja ja maha 39+2

10/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuulostaa Sintagma todella herkulliselta toi " kudosnestekastike" ;)!!!!

Onkohan ihmisillä muka jotain joulukiireitä,kun on näin hiljaista:O?!?

Mulla ei oo...;/

OcK

11/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapas mitä mun mies ilmoitti eilen!?

Että oli netissä eronnut kirkosta! Oltiin kyllä puhuttu aiheesta aikasemmin,että hän haluaa erota,mutta jotenkin kuvittelin hänet kertovan että millon tään ajatteli toteuttaa.

Ja nyt tuntuu jotenkin hölmöltä nuo ristiäisjutut,kun toinen on tällainen tapakristitty ja toinen ei kuulu kirkkoon,ni kuuluuko sitä lasta sitten kastaa vai antaa sen etsiä oma uskonsa..?

Kauheen vaikeita juttuja,eikä jaksais miettiä mut...

Mites teillä muilla???

OcK again...

Vierailija
12/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat vaan kaikille tällekkin päivälle. Ja joulu se tulla jollottelee :)!!

Hyvä oli tuo kauriin analyysi eilispäivän puolella ja itsekkin kauriin horoskoopin omaavana löysin paljon tuttuja piirteitä sieltä. Mukavaa, että masukki pääsee samaan " klubiin" .

En ole kyllä ristiäisiä vielä kerennyt ajatella Ock, mutta ajattelisin, että kun kaikki muutkin kirkkoon kuulumme, siis meidän perheessä, niin eiköhän tämäkin masukki sinne liitetä. Saa sitten itse tehdä päätöksensä myöhemmin kuuluakko vai ei... Esikoisen kanssa oli sellainen tilanne, että hänen isänsä oli katolilainen, mutta saimme sovittua, että hänestä tulee kristitty minun suvun perinteitten mukaan. Oli kyllä ikumuistoiset ristiäiset, kun sain murhaavia katseita esikon isän puolelta koko tilaisuuden ajan, mutta asia onneksi ollutta ja mennyttä, yök, kun iljettää pelkkä muistelokin...

Kaikki eilisenpäivän rouvat näyttäis olevan edelleen koolla ja jakautumatta ;). Itselläkään ei ole kummempia tapahtunut. Yö meni karhun kanssa painia lyöden - ihmeunia. Päivä ollut niin kiireinen, että nyt vasta istahdan ensikertaa tähän koneen ääreen. Koko päivän ajeltu noita " pakollisia" jouluvierailuja ja autossa vietetty aikaa. Laitoin esikon ja miehen vielä matkaan ja itse ajattelin kääriytyä soffalle naatiskelemaan illasta ja lepuuttamaan vattanpohjaa. Joitakin loppuajan merkkejä kumminkin tälle päivälle, kun heräsin aamullla " vatsa polvissa" , elikkä oli hieman painahtanut tuo vatsakumpu eilisen urakoinnin ja saunomisen myötä. Sitä ne kai ne sisäreisikivut eilen enteili. Oma äitinikin huomaisi sen heti ensitöikseen aamusta, kun siellä piipahdin. Mutta muitapa merkkejä ei sitten olekaan näkynyt, normaaliin tyyliin :(.

Toisaalta toivoo, että loppuisi jo tämä pyllertäminen, mutta toisaalta voisihan tuo ensivuoden puolellikkin mennä. Onhan sen helpompaa näin kun vaavi on vielä " sisäruokinnassa" . Näin yritti minun äippäpolin lääkärikin lohdutella. Tosin meillähän on muuten kans varattuna jo käynnistysaika 2.1, mikäli mitään ei tapahdu ennen sitä, niiden minun sokrujen ja masukin koon vuoksi.

Hyppäsin muuten viikkojen suhteen teidän muiden matkaan tänään, eli 39 pamahti täyteen. Näin pitkälle en olekkaan vielä koskaan kantanut, hihi... Sen kunniaksi :)))!!

Mitenköhän tämän lopun muotoilisi? Otetaan rauhallisesti, jotta päästään joulun yli, mutta jos on pakko lähteä, niin ilmoitellaan ;)!

Rauhallista joulun aikaa kaikille ja " pieniä" supiostuksia niitä kaipaaville!

Vatsa polvissa Dunes rv39 tänään!

Vierailija
13/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään tehdä, ihmetellään vaan maailman menoa ja välillä on tosi tylsää... :) Ei jaksais yhtään mitään, ja aika ei vaan mene eteenpäin. Kaupassa tuli käytyä ja pestyä pari koneellista pyykkiä paremman puuhan puutteessa. Ukkeli puuhailee tuolla omia juttujaan ja ite oon pyöriny netissä ja pelannu tyhmiä nettipelejä :D Tulee aina välillä vilkuiltua palstalle, että onko tullut uusia viestejä :D

Kaksplussan palstaakin käyn lukemassa välillä, siellä oli joku joulukuinen synnyttänyt kotiin, vauvan isä oli ottanut kopin.. hurjaa...

Ei siis mitään uutta olossa, ja ihan ok niin. Sama fiilis kuin dunesilla, saa mennä tammikuulle jos on mennäkseen. On vaan pitkät pyhät odottaa sitäkin. Mutta onhan tässä jo 9kk jännätty, niin jospa reilun viikon vielä jaksais. Jos jaksais piiperökin :)

Meillä pidetään sitten ihan perinteiset ristiäiset, kuulutaan isännän kanssa kirkkoon, mutta ihan tapakristittyjä ollaan. Jotenkin se vaan " kuuluu asiaan" kastaa lapsi ja antaa siinä samalla nimi. Päättäkööt isompana itse, mitä uskoa haluaa kannattaa vaiko mitään. Kristilliset arvot on kuitenkin ihan ok.

Ock, olitteko jutelleet miehen kanssa aiemmin mitään lapsen kastamisesta?

Minkälaisia kotiutumisvaatteita muuten olette ajatelleet vauvalle? Esim. jos keli on tämmöinen melkeinpä plussan puolella tai max muutama aste pakkasta... Miten paljon vaavi tarttee automatkalla sairaalasta kotio? Mulla kun ei kokemusta vielä yhtään näistä pukeutumisasioista...

G+piippis taasen

Vierailija
14/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi huono muisti! mä en tajua, miten te muistatte mitä kukakin on kirjottanu ja vielä vastaatte niihin, mä unohdan kaikki kun alan kirjottaa:O sori siitä...

Juupa juu, mä olen kanssa kauris ja tämä vauva kai on kauris kanssa, jos ei mene tammikuun puoleen väliin tämä odotus;) eli ei ihan helppoa tule olemaan, kaksi tahtoihmistä saman katon alla, ja vielä NAISIA!! täytyy ajaa tyttö pois kotoota hyvissä ajoin:))

Täällä ollaan vielä yhdessä koossa, ei mitään merkittäviä merkkejäkään ilmassa... huomenna olis THE DATE, en usko siihen...

priscilla 39+6

15/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan ajatellut ne ristiäiset pitää,mut jotenkin nyt kun se erosi niin se tuntuu tekopyhältä...Toisaalta kai se on ihan yhtä tekopyhää,vaikka kuuluiskin mut ei usko.

Mies toki ei niistä niin välittäis ja sen mielestä lasta ei pitäis opettaa uskomaan jumalaan/jeesukseen jos ei itsekään usko. Noh,eiköhän se sitten joskus ratkea sekin asia kun tulee ajankohtaiseksi...

Täällä on alkanut tapahtumaan jotain:)!!!

Otin päivätorkut ja heräsin ihan oikeaan supistukseen,nyt se oli sellainen selkeä aalto!

Sen jälkeen on vähän väliä sattunut alamahaan ihan kunnolla,mut en osaa sanoa onko se supistusta...

Ja koko päivän on alakerrasta tullut jotain ulos,väriltään vaaleanpunaista ja välillä limaista,limatulppaa ehkäpä??

Tuskin kuitenkaan lapsivettä vaikka onkin aika vetistä...

Voi vitsi,ettei tulisi tonttu aattona:D

Katsotaan eteneekö tää tästä mihinkään...Päätin jo,että jos alkaa kunnon säännölliset supparit,ni sit kyllä avataan kaikki paketit kuusen alta ku menis aatto sairaalassa,hih!

TAAS OcK...

Vierailija
16/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen visiitti ennen saunaan menoa.

Kauris-kaksonen yhdistelmästä vielä,

Ukko-kullan kanssa on tosiaan tullu reilu 13 vuotta kuljettua ylä- ja alamäkeä yhdessä, kivasti ainakin me kans tasapainotetaan tosiamme erilaisuudellamme :)

Jokos Sintagma on lähteny?

Itellä selkä " tulessa" /jumissa, tarkoittaskos jotain??? Muutama napakampi supistus on täs illan aikana tullu, saa nähdä saadaanko oma joululahja... Jänskättää!

Sauna kuulemma lämmin, palaillaan ja supistuksia kaikille edelleenkin!!!!!!!!!!!!

Terkuin niad ja tonttu vieläkin 40+0

Vierailija
17/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ockin merkit nyt ovat aika vahvoja ;)!!. Limatulppaa varmaankin pukkaa, kuvauksistasi päätellen, että aatto-tonttu. Nooh täällä seuraillaan mielenkiinnolla teidän tilannetta ja tsemppiä reissuun, jos tulee ajankohtaiseksi.

Täällä täysin ilman mitään merkkejä. Olisihan se ihme, jos jotain ilmentyisi meikäläiselle heh...

Mies ja esikko paluureissulla joululajelulta, joten alanpa tässä laittaan iltapalan tynkää. Hyviä öitä ja Ockille peukut pystyyn, lähetän kaikki minunkin olemattomat supparit sulle sinne. Huomisiin arvon leidit ja masukit!!

Big-D

ps. Jaa niin Priscu kyselit, että miten kykenemmä vastaamaan muille. Mie aloin pitää toista nettisivua vierellä auki, josta näen edelliset viestit, niin sitte jotain aina muistuu mieleen. Plaa plaatahan tämä jutustelu on, mutta huisin hauskaa ja mieltä virkistävää, kun tästä on päässy jyvälle. Harmi tosin, että löysin tämän porukan niin myöhään, vaikka vielähän tässä meikäläisellä on tuota aikaa...

Vierailija
18/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällähän niadilla ja Ockilla alkaa olla lähdön oireita!!?? Jeeee :D jospa saatas pari aattotonttua maailmaan :) Tulkaahan raportoimaan, jos tulee lähtö!

Mikäs sintagmalla tosiaan tilanne?

Mulla jomottelee tasaisesti selkää ja alavatsaa, pariin päivään en oo tämmöstä tuntenutkaan. Mutta tuskinpa tarkottaa yhtään mitään. Ei tarttis nyt kyllä tapahtuakaan, tarviisin parit kunnon yöunet, että jaksaisin synnyttää :D Ihanku multa kukaan kysyis kuitenkaan, että onko nyt hyvä aika lähteä synnärille...

Vierailija
19/19 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin maailman paras joululahja, nimittäin saimme pojan tänään kotiin ! Tosin meillä käy vielä kotisairaanhoito lähes päivittäin ja sairaalassa käymme labroissa myös lähes päivittäin.

Mutta ihanaa kun pikkuinen tuhisee omassa kopassaan.

Ihan hyvin on ensimmäinen ilta kotona mennyt vauvan ja isoveikan kanssa.

Jouluaatto ollaankin kotosalla, kuten muutkin joulun päivät. Ei lähdetä nyt kuskaamaasn pikkuista minnekään, kun saatiin se vihdoin ja viimein kotiin :)

Hyvää joulua ja suppareita niitä haluaville !

pian on kaikilla joulukuisilla vauvelit.

-Marica77 ja poika 2vkoa 2 pvä ( Tänään olis tasan rv 40)