Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turpoaako alkuraskaudessa ala- vai ylävatsa?

02.01.2006 |

Vähän tyhmä kysymys, mutta en malta olla kysymättä :)

Olen vasta rv 8 alussa ja en oikein tiedä onko lievä turvotus jo alkanut vai ei. Housut lievästi ahdistaa, mutta en tiedä onko se vain kuvittelua. Ja illalla jopa yöpaidan löysien housujen nauha tuntuu puristavan. Mutta se mikä tässä kummastuttaa on se, että turvotus on ylävatsassa ja masu on ihan pallo ennen nukkumaanmenoa :O

Ei hitsi, koska niitä äippähousuja oikein pitää mennä katselemaan?!

Kummastelee aloittelija

-Q-

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kommentista NapNap!

Entäs muut?

Vierailija
2/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen huomannut samaa ja olen sinua viikon jäljessä. Välillä käynyt mielessä että oonko pidemmällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin kattoon tuolta listasta, niin meillähän on näämmä sama LA....

Eli samoja oireita molemmilla =)

Vierailija
4/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maha turvoksissa vaikka painoa ei oo tullukkaan yhtään lisää..syöny oon kyllä reilusti ku oon yrittäny karkottaa pahaa oloa ja hedelmät on ainoita mitkä uppoo joten neki varmaa lisää vaan mahan turvotusta ku oon syöny niitä kilokaupalla. Kaikki housut kiristelee paitsi ihan matalalantioiset farkut, mutta nepä sitte näyttääki kivoilta pömppömahan kanssa;)

Queen rv 8+2

Vierailija
5/11 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkkää turvotusta, niin vesi auttaa siihen. Muutoinkin nestettä tarvitaan nyt enemmän.

Vierailija
6/11 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla " turposi" alavatsa, housut kiristi jo just ihan noilla 7-8 viikoilla. Emmä sitten tiiä mistä erottaa turvotuksen ja vatsankasvun, semmonen pömppis siihen silloin jäi ja jatkoi vaan kasvuaan vauvamahaksi (eli ihan samassa kohtaa oli alusta alkaen).

stellis & voitto 22+1

Vierailija
7/11 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rv 10 ja alavatsa pömpöttää varsinkin iltaisin. Muistan, että samanlaista se oli esikoisenkin kanssa. Hassua sinänsä, että iltaisin näytän " tosi" raskaanaolevalta ja aamuisin se pömppö on paljon pienempi. Sen tosin olen huomannut, että tässä toisessa raskaudessa pömppö on kyllä ilmestynyt aikaisemmin kuin ensimmäisestä.

Vierailija
8/11 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikilla pömpöttää ja turvottaa, mut mulla ei? :))

Ehkä se johtuu siitä, että kiva pömppömaha on ollut tuossa kohdalla jo monta vuotta ja nyt ehkä vaan korkeintaan läskimakkara näyttäisi olevan nousemassa hiukan ylöspäin. Mut ei kyllä tunnu alavatsakaan tunnustellen yhtään erilaiselta kuin ennen... :-/

Oliko se joskus viikolla 11 tms. kun kohtu on " greipin kokoinen" . Luulisi sen silloin pienellä ihmisellä jo hiukan näkyvän tai ainakin tuntuvan. Mulla ei taida masu tulla näkyviin vielä kuukausiin...

Vierailija
9/11 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan rv 10 on mullakin menossa.

Vierailija
10/11 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on turvonnut myös ylävatsa. Alavatsassa ei tunnu / näy mitään. Painoa on tullut, ja tuntuu, että ne kaikki on jäänyt tohon ylävatsaan. Välillä vaikeaa jopa hengittää jotenkin. Josko se maha tuosta joskus lähtis laskeutumaan vaikka ;) Toivossa on hyvä elää.

Jamssa rv8+4

Vierailija
11/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taisi kyllä olla enemmän alavatsa turvoksissa. Pikkuhiljaa turvotus sitten laski, kunnes muuttui pieneksi vauvamahaksi! Ja nyt se on jo vähän isompi...=)

NapNap rv30+6