Ei tunnu yhtään joululta :(
Kommentit (7)
on eka joulu ulkomailla ja rakastan suomen joulua! Mieskin jo tänään kerto että mitä antaa lahjaksi ja sanoi sen ihan ohi mennen. Se on tavallaan lahjakortti ja minulla on myös hänelle lahjakortti, mutta hän saa sen huomenna korttiin kirjoitettuna muiden lahjojen kanssa. En ole vielä niitä paketoinut että ehkäpä laitan ne kaikki vaan samaan muovipussiin.
Meiltä kuoli masuvauva joku aika sitten.
Lahjat paketissa, kaupassa käyty, siivottu ja kuusi koristeltu. Söimme jo tänään jouluruokia, otimme " varaslähdön" ! illalla otan pari lasia viiniä kun saan lapset nukkumaan. JOULU ON IHANAA!!!!!
ostaneet mieheni kanssa toisillemme mitään lahjaa, ei ole edes jännitystä, mut yksi asia on ainakin ihanaa, vaikka joulumieltä ei olekkaan... että saan nähdä lapseni iloiset ilmeet lahjojaan avatessaan..
tirautimpa jopa kyyneleen, kun 3 vuotias ja 1 vuotias kävelivät käsi kädessä uunille jossa kinkku paistui, ja katsoivat uunin lasin läpi, voi kun olisin saanut kuvan tästä tilanteesta.
kiitos vaan ja hyvää joulua sullekin
T: kutonen joka hetken mielijohteesta kirjoitti, olen pahoillani kissastasi ..
Joulukuusi koristeltu, piparit ja tortut leivottu, joulusiivous viittä vaille valmis, lahjat odottamassa uutta omistajaansa paketoituina. Tekemistä vielä riittää esim. jouluruokien valmistus mutta eipä masenna yhtään vaikka lunta ei olekaan. Itse asiassa olisipa aina " musta joulu" . Ei palella edes päätä kun ulkona käy.
Mies ja lapset ihania! Esikoinen 5v. on ihanan innostunut kaikista valmisteluista. Laskee päiviä jouluaattoon. Kuopus 1v. ihmettelee joulukuusta, seurailee veljensä toimia ja iloitsee kaikenlaisista pienistä jutuista kuten piparin mausta. Joulustressi ja itsekkyys pois niin johan joulun odotus ja joulu sujuu paremmin!