Mikä on kun nukkuvan flunnsaisen lapsen suusta tulee vaahtoa!?
3v. nukkuu nyt ja huomasin, että suupielessä on vaahtoa. Sama ilmiö oli päiväunien aikaan. On todella väsynyt, mutta ei kuumeinen. Ei yski, ainoastaan nenä vähän vuotaa. Hengitys on työlästä ja näkee, että " työntää" ilmaa keuhkoistaan myös vatsalihaksilla... Pienempänä oli infektioastma, mutta nyt lääkitys ollut poissa noin vuoden ajan.
Kommentit (30)
Olen itse sairaanhoitaja ja vahvasti samaa mieltä. Ihmisiä ei voi hoitaa puhelimitse! Potilas on nähtävä omin silmin. Ja sama koskee lääkäriäkin. Myöskään he ei voi hoitaa puhelimitse.
Tännehän voi kuka hyvänsä kirjoittaa mitä tahansa, sieltä osaavat kyllä sanoa että mene heti lääkäriin paremmin perusteltuna kuin täällä. Minä luottaisin enemmän sairaanhoitajan neuvoon kuin av-palstan neuvoon...
lisäksi kuume siihen päälle, niin lapsesi on vainaja ihan pian. oikeasti.
ei tule tätä jolulua näkemään, ellet ole jo matkalla lääkäriin.
Minä olisin sinuna toimittamassa lasta lääkäriin aikailematta vaikka kuin korvessa asuisin.
Vakavasta asiasta on kyse.
Oletko valmis menettämään tämän lapsen kun hänen hengellään leikit?
Nyt ihan oikeesti, mä en tule tänne enää ikinä. MISSÄÄN ei VOI olla NÄIN urpoja ihmisiä, oikeasti! Missä te olette päivät, kun ei teitä missään näe haahuamassa?!?!!!!
ap, missä olet? paitsi että toivottavasti et vastaa vaan olet lääkäriin menossa... mutta tulepa kertomaan diagnoosi sen jälkeen!
valvot sitten sen vieressä ja katsot ettei se tukehdu!!!!!
Toivottavasti ei ole totta. t: trolli
toivottavasti olet jo menossa!!