Mieheni päätti sitten, että lähtee opiskelemaan lääkäriksi..
Se tietää aika monen vuoden rahallista kituuttaamista.
Pitäähän ihmisen antaa toteuttaa itseään.. Mutta mistä elanto sinä aikana? Itse lopettelen opiskelut ensi jouluna ja ajattelimme, että minä jäisin heti pian äitiyslomalle sen jälkeen. Nyt kun mies päättikin näin niin asiat menee ihan uusiksi.
Kommentit (46)
mutta en sitten loppujen lopuksi koskaan hakenut koska olisin vähän vammainen siinä työssä kun en kestä nähdä verta
Minusta tuntuu että ap halusi vaan tulla tänne av:lle pätemään ja mehustelemaan sillä että " minusta tuleekin lääkärin rouva, lällällää..."
Miksi ihmeessä hän muuten vaivautuisi? Miehen suunnitelmathan ovat vasta puheiden tasolla. Siitä on vielä pitkä matka tekoihin.
Yhtään mitalia ei oo mulle siitä hyvästä tippunut eikä palkkakaan ole noussut.
Jos tänne kirjoittaminen maksaisi jotain niin sitten ehkä miettisi kaks kertaa oliko tämäkin nyt aloituksen arvoinen aihe mutta kyllähän tänne nyt mahtuu paljon turhempaakin.
Eiköhän ne lääkärit ole ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin. Ainakin ne muutamat mitä minä tunnen. Ihan samoissa Lidleissä ja Prismoissa käyvät niinkuin muutkin ihmiset. Samaa maitoa juovat.
Ja sitä samaa linjaa minä ainakin aion jatkaa vaikka mies nyt uudelleen opiskelemaan lähtisikin. ;)
Ja joo, elokuvaa en olla vielä jaksettu alkaa katsomaan. Mutta NYT poistun!
Ap
Ps. Vänkääjä voi myös kertoa omasta elämästään niin päästään haaskalle.
Eikö se leffa maittanutkaan?