Lue keskustelun säännöt.
Pikku kakkosen aamu
22.12.2007 |
kuka sattui kuulemaan äsken tulleen " lasten laulun " jossa mummo nielee kärpäsen ja kuolee myöhemmin ? Mielipiteitä ?
Kommentit (3)
Minusta se oli kiva, kun oli runomuotoon tehty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viisvuotias ilmoitti, että hän ei syö kärpäsiä eikä lehmää eikä kissaa eikä lintua, hän syö vain ihmisten ruokaa.
ja se mummo nieli kärpäsen jälekeen paljon muutakin kuten hämähäkin, kissan, koiran, lehmän ja hevosen...
meitin 4 sanoi oitis että eihän noin voi tehä.....