kp 31/28 ja hcg74, voiko olla normaali raskaus?
Jännitää kamalasti...
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kommentit (11)
Mulla oli juuri noilla päivillä hcg 20 ja nousi tosi hitaasti, pieleenhän se sitten meni mutta lääkäri nimenomaan sanoi, että toi nousu on tärkeintä eikä se arvo sinänsä
Vaikka tämä nyt menisikin pieleen niin on kiva kuulla kannustavia kommentteja.
ei tulis kokoajan stressatua :)
Vierailija:
Viimeksi tosiaan kp31/28 hcg oli 74. Tänään kp 35/28 hcg 432. Ole nyt oikeassa paikassa.
Sanoisin, että sen perusteella aika hyvät kutinat, että voi olla ihan normaali raskaus. Toisaalta itselläni kohdunulkoisessa hcg nousi tosi hyvin eli ei siitä aina voi päätellä. Käsittääkseni kuitenkin yleensä kohdunulkoisessa hcg nousee hitaasti ja taas nopea nousu tarkoittaa yleensä normaalia raskautta. Toivotaan parasta sinulle!
Viimeksi ku:ssa oli vasta rv5+ hcg 71. Lähestulkoon tuplaantui kahdessa päivässä mutta ei tällä tavoin.
tuossa vaiheessa kaikki on niin epävarmaaa. joten relaa.
hcg:n nousu on yksilöllistä ja vaihtelee eri raskauksissa, ainakin tuo viittaa siihen, että odotat yhtä lasta
ollut kohdunulkoinen raskaus viimeksi.
Toivon niin kovasti että tämä olisi nyt normaali raskaus.
koska mulla silloin on yleensä tosi kipeä maha, tai luulen ainakin että ovis on silloin kun sattuupi, noin kierron puolivälissä.
Epäilyttää silti. Ultrasivat varalta ja kohdunlimakalvo oli 12mm paksu, voi kuulema kertoa raskaudesta. Eihän siis siellä toki mitään alkiota odotettu näkyvän.
Viimeksi tosiaan kp31/28 hcg oli 74. Tänään kp 35/28 hcg 432. Ole nyt oikeassa paikassa.