Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa noviisille, ah te suuret kinkunpaistomestarit,

Vierailija
21.12.2007 |

kumpi olisi parempi 5 kilon juhlakinkulle, paistaa se paistopussissa vai ilman sitä? Ja miksi niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussissa tulee " keittokinkkua"

Vierailija
2/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pussissa tulee " keittokinkkua"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 35 vuotias

Vierailija
4/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmonen joka on kokki

Vierailija
5/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vaikka tuo kokki kolmonen vastata? Miten oikein isot kinkut sitten kannattaisi paistaa? Onko pussittomuus vain pienten kinkkujen ohje vai pitäiskö kaikki kinkut paistaa ilman pussia? Miksi joka paikassa neuvotaan paistamaan pussissa?

Kyselee toinen noviisi...

Vierailija
6/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta AINA olen paistanut ilman pussia ja hyvä on ollut... Ja AINA kun olen kylässä saanut pussikinkkua niin siitä puuttuu se " potku" se grillatun maku.

JA kaikenlisäksi se pussikinkku lillii siinä omassa liemessään eikä siitä todellakaan tule hyvää ja mureaa...

Itse laitan syvän uunipellin uunin pohjalle ja ritilän alimmalle tasolle ja kinkun ritilälle.

Sitten vähän vettä siihen pellille ettei paistorasva pääse kuivumaan... Täytyy seyrata,e ttei se pääse kuivumaan se pelti ja rasva palamaan....

Vierailija
7/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussissa tulee tosiaan keittokinkku.

Vierailija
8/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran (toivottavasti oli ensimmäinen ja viimeinen kerta) syönyt pussissa paistettua kinkkua. Se oli jotenkin... Liian kosteaa ja mautonta. Ei sellaista aidon mureaa ja mehevää.

Vierailija
9/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kuivaa! :) Ikuisuuskysymys, jotkut avioparit käyvät kuivakinkku-märkäkinkkutaistelua jokaikinen joulu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme