kokemuksia nintendo wii fit pelistä?
Kommentit (8)
Koko perhe aivan hullaantunut. Kavereita (aikuisten ja lasten) käy päivittäin. Nyt ongelmaksi on muodostunut iso osallistuja määrä. Parhaimmillaan on ollu 16 pelaajaa! Moni tietää mikä on joululahja ykkönen :) Suosittelen!
suosittelen lämpimästi jos sellainen puuttuu teiltä!
Niitä Sport ohjelmia ja Fittia? Esimerkkejä? Kiitos!!!!
jostain mäkihyppypelistä olen kuullut, mitä muita on? Joululahjaksi harkinnassa... Ja vielä, tuleeko sen laitteen mukana noita pelejä, vai pitääkö kaikki ostaa erikseen?
alussa olin ihan koukussa kun se oli uusi, nyttemmin on jäänyt silloin tällöin pelailuksi.
fitissä on tasapainopelejä (mm. mäkihyppy, laskettelu, nuorallakävely, yms) sitten joogaa, juoksua, step aerobicin tyyppistä askellusta, lihaskuntoliikkeitä, kuntonyrkkeilyä. varmaan jotain muutakin, nää nyt tuli mieleen.
ei se nyt ihan "oikeeta" urheilua tai liikkumista vastaa, mutta parempi ku ei mitään. joogasta varmaan monet naiset, ja miksei miehetkin, pitää.
Netanttilassa näytti olevan Wii-konsoli ja Sport-peli 269 euroa. Fit-peli ja tasapainolauta oli satasen luokkaa. Onko ok hinnat? Jos ei jaksa lähteä kauppoja kiertelemään...
meillä innostui koko perhe.
siihen saa jokaiselle oman profiilinsa, josta voi sitten seurata kuntonsa, taspainonsa, painoindeksinsä jne taitojen kehitystä.
Mutta meillä on wii sports ja family trainer. Tykätään kovasti. Tosin ovat aika uusia hankintoja, eikä olla ehditty kyllästymään.
Wii fit on toiveena joululahjaksi, kun olen raskaana enkä voi oikein enää hyppiä.