Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää vaan lakatko lähettämästä niitä lapsikuvajoulukortteja!

Vierailija
21.12.2007 |

MINÄ haluan niitä! Tosi harvat lapsekkaat ystävät enää niitä lähettävät, olisi niin kiva nähdä millaisia lapsia heillä on... Kun ne kasvaa niin äkkiä ja saavat niitä omia piirteitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluimmin niitä täysin hajuttomia ja mauttomia tiimarikortteja sun muita. Ainoat mielenkiintoisethan on just niitä valokuvia. Ja itse askarrellut on myös kivoja, mutta niissä on paljon isompi homma kuin valokuvien lähettämisessä, joten todellakaan ei voi olettaa että kaikki rupeaa jotain kuusia räpeltämään koko suvulle.

Vierailija
2/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuvakortit säilytän huolellisesti ja katselen vuosienkin päästä. Itsekin lähetän kuvakortteja, vaikka tiedän ettei kaikki niistä tykkääkään.

Jos jotakuta oikein vaivaa lähettämäni " tonttulasten" kuvat niin voisivat mahdollisessa omassa joulutervehdyksessään mainita asiasta niin tiedän olla ensi vuonna lähettämättä. Mukaan voi sitten vielä liittää toivomuksen minkälaisen kortin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin vielä kuva koko perheestä, jos ei ole nähnyt pitkään aikaan. Ihana nähdä edes kuvista!

Vierailija
4/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten takia joulukorttihössötys ei käy hermoille. Kyllä vituttaisi ankarasti jos joulukortteilu olisi sitä, että kaikki hakisi Tiimarista kortit ja sitten lähettelis niitä toisilleen. Jos noin olis, koko perinteen sais mun puolesta lopettaa ja ruveta lähettelemään sitten vaikka niitä tekstareita.

Vierailija
5/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. kutonen

Vierailija
6/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Tänäkin jouluna lähti 50 klp sukulaisille, ystäville ja tuttaville neljästä lapsukaisestamme. Suku on laaja. Ainakin itse aina odotan jotenkin erityisesti, keneltä mahtaa tänä vuonna tulla valokuvakortti. Paljon läheisiä asuu kaukana meistä ja näemme heitä harvoin - aina voi sitten kuvakorteista päivittää, miten hurjasti kenenkin lapset ovat taas kasvaneet! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi