Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla ns. kotirouvia?

Vierailija
21.12.2007 |

Siis sellaisia, jotka ovat vapaaehtoisesti kotona lasten hoidon tai muun syyn takia. Lapset siis yli 3v, etkä ole ilmoittautunut työttömäksi. Miten pärjäätte taloudellisesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hätäpäivää. Miehellä on isot tulot, talo ja mökki ja autot maksettu ja sijoitukset tuottaa.

Vierailija
2/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole töissä, en kortistossa, olen akateemisesti koulutettu ja työkokemustakin yli 10 vuotta omalta alalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän yrittää, mutta vielä en ole päässyit tuloille. Mieheni vähän mollaa minua tästä yrittämisestä ja kutsuu minua kotirouvaksi (nöyryyttävää...).

Kyllä me pärjäämme, koska asunto on jo maksettu eikä ole mitään lainoja. Perheen tulot nettona 2700e/kk. 2 aikuista, 2 lasta.

Vierailija
4/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippupalkattu korkeapalkkaisimmalla alalla, istuu työpaikkansa " ylimällä pallilla"

Vierailija:

en ole töissä, en kortistossa, olen akateemisesti koulutettu ja työkokemustakin yli 10 vuotta omalta alalta.

Vierailija
5/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huippupalkattu korkeapalkkaisimmalla alalla, istuu työpaikkansa " ylimällä pallilla"

Vierailija
6/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiouvana koska ei huvita käydä töissä. Olen kyllä yo:lla kirjoilla, mutta opiskelen lähinnä huvin vuoksi.

Pärjäämme koska mies tienaa n. 10 000e kuussa.

Vierailija
7/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
8/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
9/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisemme syntyy kuukauden päästä. Mies tienaa ihan mukavasti, asutaan ulkomailla.

Vierailija
10/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toi yksi vaikutti aika pässiltä: " mieheni istuu ylimmällä portaalla." Voi luoja mikä ääliö. Onneksi saat kiksit miehesi ylimmällä portaalla istumisesta! HA HAA!

Vierailija
11/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. en ole kukaan ylläoleva

Vierailija
12/12 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä teen: vien ja haen lapset koulusta (ei ole lähikoulu, eli autolla täytyy viedä), hoidan kaikki kodin asiat (ostokset, ruoanlaitot, pyykit jne) paitsi siivouksen, hoidan kaikki lasten harrastuskulujetukset (6 krt /vko) ja sen lisäksi kuntoilen ja tapaan ystäviäni. Kiirettä pitää ;-D

Vierailija:

Ainakin toi yksi vaikutti aika pässiltä: " mieheni istuu ylimmällä portaalla." Voi luoja mikä ääliö. Onneksi saat kiksit miehesi ylimmällä portaalla istumisesta! HA HAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän