Onko paikalla ns. kotirouvia?
Siis sellaisia, jotka ovat vapaaehtoisesti kotona lasten hoidon tai muun syyn takia. Lapset siis yli 3v, etkä ole ilmoittautunut työttömäksi. Miten pärjäätte taloudellisesti?
Kommentit (12)
en ole töissä, en kortistossa, olen akateemisesti koulutettu ja työkokemustakin yli 10 vuotta omalta alalta.
Minä yritän yrittää, mutta vielä en ole päässyit tuloille. Mieheni vähän mollaa minua tästä yrittämisestä ja kutsuu minua kotirouvaksi (nöyryyttävää...).
Kyllä me pärjäämme, koska asunto on jo maksettu eikä ole mitään lainoja. Perheen tulot nettona 2700e/kk. 2 aikuista, 2 lasta.
huippupalkattu korkeapalkkaisimmalla alalla, istuu työpaikkansa " ylimällä pallilla"
Vierailija:
en ole töissä, en kortistossa, olen akateemisesti koulutettu ja työkokemustakin yli 10 vuotta omalta alalta.
Vierailija:
huippupalkattu korkeapalkkaisimmalla alalla, istuu työpaikkansa " ylimällä pallilla"
Olen kotiouvana koska ei huvita käydä töissä. Olen kyllä yo:lla kirjoilla, mutta opiskelen lähinnä huvin vuoksi.
Pärjäämme koska mies tienaa n. 10 000e kuussa.
Vierailija:
huippupalkattu korkeapalkkaisimmalla alalla, istuu työpaikkansa " ylimällä pallilla"Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
huippupalkattu korkeapalkkaisimmalla alalla, istuu työpaikkansa " ylimällä pallilla"Vierailija:
esikoisemme syntyy kuukauden päästä. Mies tienaa ihan mukavasti, asutaan ulkomailla.
Ainakin toi yksi vaikutti aika pässiltä: " mieheni istuu ylimmällä portaalla." Voi luoja mikä ääliö. Onneksi saat kiksit miehesi ylimmällä portaalla istumisesta! HA HAA!
Ja mitä teen: vien ja haen lapset koulusta (ei ole lähikoulu, eli autolla täytyy viedä), hoidan kaikki kodin asiat (ostokset, ruoanlaitot, pyykit jne) paitsi siivouksen, hoidan kaikki lasten harrastuskulujetukset (6 krt /vko) ja sen lisäksi kuntoilen ja tapaan ystäviäni. Kiirettä pitää ;-D
Vierailija:
Ainakin toi yksi vaikutti aika pässiltä: " mieheni istuu ylimmällä portaalla." Voi luoja mikä ääliö. Onneksi saat kiksit miehesi ylimmällä portaalla istumisesta! HA HAA!
Eipä ole hätäpäivää. Miehellä on isot tulot, talo ja mökki ja autot maksettu ja sijoitukset tuottaa.