Mitä lahjaksi miehelle?
Kommentit (25)
www. shoepark. fi/FIN/07-08. htm
Kuvia saa klikkaamalla isommiksi
Ei vaan tuota alushousuja ostin, kahdet, jotka maksoivat yhteensä 40 e. Eli laadukkaita.
Suunnitelmissa olis vielä löytää reppu. Käy salilla ja reppunsa hajosi, nyt kantaa salikamppeet kauheen isossa kassissa.
Niin ja mukin ostin ja aion paketoida itselleni samanlaisen. Olivat just meidän makuun ja mukeista oli puutetta. :)
Tosiasiassa tulee lähinnä mun iloksi....
laadukkaat sellaiset. Kun se metsästää ja kalastaa.
Kun ei kelloa omista (tai se hajosi pari vuotta sitten)... Ja kaiverrutin taakse.
Avataan jouluaamuna, kun mennään saunaan. :)
jos vaikka saisin sen timanttisormuksen ensi vuonna. ;)
Lahjakortin liikkeeseen, josta saa mittatilauspaitoja
Longchampin minilompakon
Pirates of Caribbean -leffat
Yhden brittipoliitikon päiväkirjat
Testasin 4 päivää sitten, kun menkat oli myöhässä jo pari viikkoa. Miehelle iloinen yllätys, on toivonut toista lasta meille ehkäpä enemmän kuin minä. Toki itsekin nyt onnellinen asiasta.
...Anja Snelmannin kirjoittamana 23 e
mutta ei se taida siinä ilossa häiritä :-)
omalle uroolleni hommasin harrastuksiin liittyviä lahjoja eli:
tappara-shopista sukat ja paidan
tyhjiä vhs-kasetteja
karkkia
karttakirjan
akkari pokkarin
pullon viinaa
ja piparia saa jouluyönä. =)
Vierailija:
Klipsillä kirjaan kiinnitettävä lukuvalo
Valvottaa minua vähemmän ;)
Ja Bossin tuoksun, namia, itelle upean alusasusetin, jonka mies näkee jouluyönä ;)
On tosi kivan näköiset ja laadukkaat. Joukkueen merkki, vai miksi lie sitä sanotaan on ihan pieni eikä ollenkaan häiritsevä. Katselin niitä juuri Ideaparkissa Catwalkilla jossain kenkäkaupassa ja netistäkin ne löysin. Ideaparkissa oli myynnissä kaikkien joukkueiden fanikengät (niitä saa varmasti fanikaupoistakin ja paikallisista urheiluliikeistä). Oon unohtanut mitä maksoi mutta jotain 60-80e ne oli. Aion käydä ostamassa ne viikonloppuna. Koitan ettiä vielä linkin missä on kuvat niistä...