Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elän ensi vuoden, jotta elämälläni olis merkitystä?

Vierailija
20.12.2007 |

Olen työtön yhden lapsen yh. Ja haluan ensi vuonna tehdä jotakin merkittävää elämässäni. Vaikka vapaaehtoistyötä tai ekoelämää voisin ajatella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka töihin ja lakkaa elämästä yhteiskunnan siivellä...

Vierailija
2/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö ja omien arvojen mukainen ekologinen tyyli ovat hienoja juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 lapsen yh, käyn osa-aikatöissä, opiskelen kahta eri pääainetta sekä harrastan järjestötoimintaa.

Vierailija
4/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdollinen kierrätetään, turhia jätteitä vältetään. Turhat ostokset pois. Käytän julkista liikennettä tai kävelen. Hankin kauppakassin. Opetan lapseni mahdollisimman pian pois vaipoista ja ostan hänen vaatteensa kirpparilta tai lainaan kavereilta jos on vain yksi käyttökerta. Omat vaatteet kiertoon. Lahjoitan turhat kamat pois ja luovun paperisanomalehdistä. Käytän kirjekuoret moneen kertaan. Siinä aluksi, en ole vielä ekoiluun hirveästi perehtynyt, mutta osa asioista toteutuu jo. Ja tiedoksi että koulutuksellani ei saa mitään työtä, jossa kokisin olevani todella tärkeä. ap

Vierailija
5/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän ap sinua täysin. Itsekin vastaavassa tilanteessa, tosin teen työtä joka on " tärkeää" , mutta haaveilen (radikaalistakin) maailmanparannuksesta. Kestohaave on päästä mukaan jonkin luonto- tai eläinsuojelujärjestön toimintaan.... aktiivisesti siis, nyt vaan maksavana jäsenenä.

Selvitä onko asuinkuntasi tai lähikaupunkien alueella yhdistyksiä, joiden toiminta kiinnostaa ja mene mukaan! Niin minä tekisin, jos olisi enemmän aikaa töiden ja lastenhoidon ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan