G: Kärjistetäänpä
Eli, MIES: kumman kans mielummin sekstaat
a) Naisen, jolla A-kupin rinnat, pituus 172, paino 53kg. Kasvoilaan ok, pitkä maantienvärinen tukka
b) Naisen, jolla DD-kupin rinnat, pituus 160cm, paino 79kg. Kasvoiltaan ok, pitkä maantienvärinen tukka
NAINEN:
a) Miehen, jolla plösähtänyt vartalo, kaljamahaa, mitat 180cm/100kg. Muutoin normi suomalainen mies
b) Miehen, jolla luiseva kroppa, mitat 180cm/60kg. Muutoin normi suomalainen mies
Itse olen nainen ja valitsisin ehdottomasti sen satakiloisen miehen ;o)
Kommentit (20)
Itse olen laiha, mutta rakastan vähän ylipainoisia miehiä, joten ehdottomasti valitsen herra B:n.
mutta parempi olisi 160 cm pitkä ja 53 kg, rinnat voisi olla a-c mutta ei yhtään isommat.
aina pitänyt naisellisista naisista joilla muotoja on...
ja valitsen B miehen.Mies saa olla roteva mutten voi sietää mahakasta miestä.
ehdottomasti miehen kokoinen mies minulle! Eli ei hoikkaa, kiitos.
kun tavattiin, oli törkeän laiha, siis just jotain 60 kiloa... Sitten lihoi, ja oli sen sata kiloa jossain välissä, ja ei se kyllä kivaa ollut, se maha oli liian iso. Nyt on onneksi alkanut käydä puntilla, ja se maha on alkanut sulaa : )
Jos siis pitäisi valita, niin varmaan ottaisin sen 60 kiloisen rimpan.
mutta en helposti edes vilkasisi sitä lihavaa ihrakasamiestä, joten siksi vastaan herra B. Mut on ne kukkakepitkin aika karseita. Sen laihuuden vaan pystyy paremmin peittämään esim. kerrospukeutumisella. Lihavasta ei saa sopusuhtasta, vaikka miten ohuet vaatteet olis. ;D
-N27
Miehessä pitää olla nallekarhumaisuutta, kokoa ja turvaa! Ja eihän 100kg ole edes kauhean paljon, ennemminki sanoisin että just sopivasti
Kysymyshän oli kärjistetty ja vaihtoehdot hyvin ääripäitä, joista valinta piti tehdä ja päädyin siis hoikkaan naiseen tällä kertaa!:) Oikeasti naismakuani ei näin kärjistetysti voi jakaa pelkkien mittojen perusteella kuten tässä ketjussa, mutta kärjistämisestähän olikin kysymys!:) joten hyvinkin voisi kelvata normaalipainoinen, mutta hiukan pyöreäkin nainen!;)
satisfied?
-M33
vastaan, että neiti B.
En kyllä pidä noin isoista rinnoista, mutta tuo A nainen vaikuttaa taas makuuni liian ruipelolta.
on normaalipainoinen,mutta pyöreä?
on normaalipainoinen,mutta pyöreä?
Normaaliin BMI:hin mahtuu aika monen näköistä naista. Masussa voi olla makkaraa ja lanteilla ratsastushousua ja silti ei ole ylipainoinen terveydellisessä mielessä.
paino voi näyttää hyvältä, mutta lihaksettomilla näyttää rumalta.
No joo.aika kärjistetyt esimerkit.Pakko kuitenkin sanoa tällä iällä ja kokemuksella, ja eritoten ei-missimitoin varustetulla olemuksella; pelkän ulkoisen olemuksen varaan ei todellakaan kannata laskea.
Vastaan kuitenkin herra B, koska se on huomattavasti lähempänä nykyistä ihastustani.
"En voi koskea luukasaan- YÄK.""En voi koskea ihraläjään-YÄK."
Todellakin,elämä opettaa.Juuri se "yökötys" voi olla se todella mukava ihminen! Nimim.kokemusta on
Mä olen aikalailla kuin tuo nainen A eli 172cm ja 54kg, tosin kuppikoko on 70D
samoin kuin kaikki muukin löllöys.
N34
Samoin mä ! Mä "inhoon" laihoja miehiä !
Ps. EN itse ole lihava, kuten moni nyt ehkä luulee !