Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarviiko huolestua, kun mun lapset eivät välitä leluista?

Vierailija
20.12.2007 |

harvoin pyytävät mitään lelua, koskaan eivät ole lelukaupassa alkaneet kiukuttelemaan kun eivät jotain lelua saa. Saavat siis kyllä lahjoiksi leluja, mutta eivät useinkaan niillä välitä leikkiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. ette ole opettaneet lasta liian valmiille.

Vierailija
2/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta, ikäeroa esikoisella ja kuopuksella on alle 5v. Lapset leikkivät enimmäkseen mielikuvitusleikkejä, joihin ei tarvitse leluja tai sitten käyttävät leluja " väärin" , ihan toisiin tarkoituksiin kuin " pitäisi" .

Tosin meidän lapset haluavat kaupassa kaikenlaista, mutta en osta, kun lentävät tunnin jälkeen nurkkaan kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei... ap

Vierailija
4/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on harvakseltaan ostettu leluja ja lapset ovat saaneet loput lahjaksi. Eivät juuri kiinnostu leikkimään muilla kuin Brion junaradalla ja autoilla, välillä nukkeleikkejä. Olen ihmetellyt kovasti tätä, kun naapurin lapset leikkivät kovasti leluilla ja pyytävät aamulla ensimmäisenä lelun käteen ennen kuin edes nousevat sängystä. Mutta muuten ovat vilkkaita ja eläväisiä- kehittelevät omia juttuja, joten en ole ollut pahemmin huolissaan kuitenkaan.

Vierailija
5/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut on aikuisten suunnittelemia ja minusta ne tappaa lapsen luovuuden. Minusta on kivaa että lapset keksivät itse leikkinsä ja joskus käyttävät leluja ja josku ei.