Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko olevasi parempi kuin joku toinen?

Vierailija
10.11.2008 |

Jos tunnet, minkälaisia ihmisiä parempi olet? Ja miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys.

Tunnetko sinä?

Vierailija
2/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yleensä, että muut tuntevat olevansa parempia kuin minä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys vaan tuli mieleen kun välillä tuntuu, että ihmiset hirveästi arvostelevat toisiaan ja paheksuvat joka asiaa. Ovatko nämä ihmiset arvostelun kohteensa yläpulella...?

Vierailija
4/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sulla ei varmaan muuta syytä olekaan minkä vuoksi olla olevinasi ;D

Vierailija
5/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi tärkeimmistä paremmuuden tunteita herättävistä. T.6

Vierailija
6/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain asioissa koen ehkä olevani parempi kuin joku muu..

toisaalta tiedän omatkin heikkouteni... ja tajuan kyllä usein, että toi tekee tossa virheen, mä taas teen tässä asiassa...

kai se kuuluu ihmisyyteen et arvostellaan toisia ja kuvitellaan itestämme liikoja... kyllä mä jotenkin koen, että olen esim vanhempana parempi kuin jotkut oikeasti surkeat vanhemmat jotka esim jättävät lapsensa yksin kotiin mennessään baariin tms...

Vierailija
7/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys vaan tuli mieleen kun välillä tuntuu, että ihmiset hirveästi arvostelevat toisiaan ja paheksuvat joka asiaa. Ovatko nämä ihmiset arvostelun kohteensa yläpulella...?

Ja miksi ihmiset arvostelevat ystäviensä asioita toisille ystävilleen tai ihmisille jotka keskenään eivät tunne toisiaan.

Se teki sitä ja tätä ja niin ja näin. Mitä nää asiat hyödyttää yhtään mitään? Tulee vaan mieleen, että mitähän sitä meistäkin sitten puhutaan, vaikka päällepäin ollaan ihan hiljaa...

Vierailija
8/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin lähinnä kokonaisvaltaisesti parempi kuin toinen? Arvokkaampi.. Tai jotain sellaista.. Mulla taitaa aivot olla jäässä =D

t.ap

Vierailija
9/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei pysty syömään jäätelöä yhtä paljon kuin minä. Eli olen paras.

Vierailija
10/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia kukaan tervejärkinen mieti.

Vierailija
11/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei mieti?? minä mietin. Ja ihan ilman mitään häiriöitä:)

Vierailija
12/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset. Ihmisenä kukaan ei ole toistaan parempi.

Vierailija
13/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen PARAS :D

No ei... Ihan hoopo kysymys!

Vierailija
14/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samanarvoisia, mutta ei se tarkoita, että kaikki olisivat yhtä hyviä kaikessa. Jo pelkästään älykkyys on jakautunut Gaussin käyrän mukaan ja se tarkoittaa, etteivät kaikki mitenkään voi olla samalla viivalla. Olen useimpia muita huonompi esimerkiksi laulajana ja fyysiseltä kunnoltani, enkä ymmärrä myöskään kvanttifysiikkaa tai geenitutkimusta kovin syvällisesti, mutta on muutamia asioita, joissa olen erittäin hyvä. Siis monia muita parempi.

Kai tämä nyt on aika itsestään selvää?

Vierailija
15/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni ihminen tuntee "olevansa" parempi kuin muut.

Minä tunsin niin nuorempana. Sain kotoa käsin varauksetonta ihailua, etenkin isä kehui minua aina maasta taivaaseen. No, sitten tipuin korkealta ja kovaa :-), enkä enää näin nelikymppisenä sellaista ajattele. Minulla on vain erittäin hyvä itsearvostus ja itsetunto. En häpeä itseäni.

Minusta elämä on ikuista tasapainoilua näiden ajatusten kanssa. Jokainen keikkuu siinä trapetsilla jollain puolen.

Vierailija
16/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esim. arvosta kovin korkealle ihmistä joka ei juurikaan ajattele ympäristöasioita (etenkin ne jotka ei edes yritä tehdä mitään) tai pyrkii vain oman edun maksimointiin välittämättä muista. Itse pyrin ottamaan valinnoissani huomioon muutkin, sekä ympärsitöasiat (en tietenkään ole täydellinen) mahdollisuuksien mukaan (ainahan ei ole saanut kaikkea mahdollista tietoa jne).

Vierailija
17/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ en vie lastani päiväkotiin.

MINÄ en ole itsekäs kuten sinä, koska olen hankkinut viisi lasta.

MINÄ sentäs synnytin alakautta.

Vierailija
18/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmänkin alemmuudentuntoinen (usein syyttä). Voisi tehdä joskus hyvää tuntea itsensä hyväksi, ja mieluiten ilman, että tarvitsisi verrata muihin.

Vierailija
19/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koe olevani ihmisenä millään tavalla parempi kuin joku muu. Jotain asioita teen kyllä paremmin kuin joku toinen tai olen huonompi.

Olen töissä vanhainkodissa ja sielä vielä törmää vanhoihin ihmisiin, jotka puhuvat paremmista ihmisistä, tarkoittaen rikkaita, lukeneita, siisteissä konttoritöissä olevia. Onneksi nämä paremmat ihmiset alkavat kuolla sukupuuttoon.

Vierailija
20/22 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ en vie lastani päiväkotiin. = En käy työssä vaan elän jonkun miehen siivellä

MINÄ en ole itsekäs kuten sinä, koska olen hankkinut viisi lasta. = en hallitse ehkäisyä

MINÄ sentäs synnytin alakautta.0 minulla on löysä p....u

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi