Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keikkatöitä tekevät lähihoitajat!

Vierailija
10.11.2008 |

Olen ajatellut tehdä hoitovapaalla jonkin verran keikkaa että saan lisätuloja. Kuinka paljon te muut teette keikkaa ja paljonko niistä tienaatte? Mielenkiinnosta vaan kyselen kun mietin että kuinka paljon pitää tehdä keikkaa että se on kannattavaa, ei ehkä kuitenkaan muutaman kympin takia kannata. Pitääkö tehdä useampia päiviä kuukaudessa että homma kannattaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saan edelleen kotihoidontukea, sitä hoitolisää emme ole saaneet miehen tulojen takia. Kotihoidontuen perusosaan keikkahommat ei siis vaikuta, kaikki tulot on plussaa.Sunnuntait on hyviä päiviä,silloin tuleen tupla palkka.Minä saan tavalliselta arkipäivältä kahdeksasta tunnista 96 euroa ja siitä verot pois.Lähärin palkka pikkusen pienempi.

Vierailija
2/2 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt keikkaa mieheni vapaapäivinä siitä asti kun jäin kotihoidontuelle. Kotiohoidontuen (ja kuntalisän) lisäksi saa tienata ihan miten paljon vaan, kun emme hakeneet ollenkaan sitä n. 60 e /kk olevaa hoitorahaa.

Teen keikkaa kolme päivää viikossa ja tienaan yhteensä kuukaudessa saman verran kun saisin täysipäiväisestä hommasta... kun teen viikossa yhen yövuoron tai sunnuntain niin tulot on vieläkin paremmat.

t. lh, keikkailee Seuren kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla