Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytättekö aina yhteensopivat alkkarit ja rintsikat?

Vierailija
19.12.2007 |

minä yritän kyllä. Häiritsee suunnattomasti jos aivan eri paria esim vaaleat rintsikat ja siniset alkkarit. Ostan aina kahdet alkkarit ja yhdet rintsikat samaa sarjaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän enemmänkin pukea vaaleat alkkarit, jos on vaaleat pitkät housut tai hame, ja rintsikat paidan mukaan, eli riippuen paidan läpikuultavuudesta ja pääntien anteliaisuudesta.

ihan se ja sama, vaikka olis valkoiset liivit ja mustat alkkarit.

mieluummin mustien housujen housunkaulluksesta näkyy mustat alushousut, (esim. kyykistyessä), kuin valkoiset, tai kamalinta kaikesta, puoli takapuolta ja stringien timanttikoristeltu t-osa..

tai valkoinen paita ja mustat liivit..

Vierailija
2/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jo vuosia olen ostanut vain mustia alkkareita, koska en jaksa pestä erikseen valkopyykkiä, ja niiden kanssa käyvät paitsi mustat, myös esim. tummanvioletit rintsikat. Ei tarvi olla samaa sarjaa, mutta niin, että väri ja materiaali osapuilleen stemmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sloggit ja rintsikoina jotkut vanhat ritsat. Ei jaksa panostaa, kun ei oikein ole millä rintsikat täyttäisi :)

Vierailija
4/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen arsenaali noita alusasuja, että löytyy parit kyllä jokaisen paidan ja housun alle. Mielestäni siisti ja huoliteltu pukeutuminen alkaa alusvaatteista ja siksipä niitä onkin sitten joka väriä ja materiaalia.

Vierailija
5/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan äkkiä kerkeää pukemaan päälle ja yleensä jo siinä vaiheessa lapsi on tyhjentänyt puolet mun vaatekaapin alahyllyistä lattialle kun yritän ottaa vaatteet itselleni

Vierailija
6/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkkarit aina puuvillaa (eri värejä), jotta voi hygieniasyistä pestä 60 C:ssä. Syy miksi vain kahdet rintsikat on tämä: En ole löytänyt kuin tasan yhden rintsikkamallin, joka sopii mulle. Ostaisin lisää, jos sopivia löytyisi.

Vierailija
7/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskin juuri että mulla on varmaan 20 rintsikat ja tuplasti alushousuja

Vierailija
8/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin alushousut, joten sopivat yhteen.

(Vaikka housuissa olisi pitsiä ja rintaliivit pelkisteyt, niin eivät ole " eri parisen" näköiset niin pahasti kun esim. tipunkeltaiset pöksyt ja paloauton punaiset rintaliivit...)

Tosin minulla on joitakin hauskan väsisiä alushousuja (juu, tiedän etteivä kaikki pidä, mutta minä ja mieheni pidämme, tarkoitan näitä mitä esim. Seppälä myy, joissa on hauskoja kuvia ja toisinaan pirteät värit, pinkkiä tmv. ;) ja niitä voin käyttää mustien rintaliivien kanssa, mustan kanssahan sopii " mikä vaan" ... :)

Ylipäätään en ota pukeutumista niin vakavasti, poislukien toki juhlatilaisuudet, joissa pukeudun alusvaatteita myöden hyvin, vaikka eipä kukaan alusvaatteitani juhlissa näe;) mutta itselle tuee huoliteltu olo:)