Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yhteinen peitto vai omat?

Vierailija
19.12.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellaan niitä joskus.

Vierailija
2/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, miten niin tietysti yhteinen? Mä en vois nukkua miehen kanssa saman peiton alla ainakaan pysyvästi, koska se omii se :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osattais nukkuakaan muunlaisella :o) Aina nukkumaan mentäessä ollaan niin tiukasti toisissamme kiinni, että kahdesta peitosta olis vaan haittaakin!

Vierailija
4/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa kaksimetrisen ja 180 centtisen nukkua normaalien alla.

Vierailija
5/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä erit jos iso peitto pesussa ja kylläpäs on hankalaa, kun nukutaan yleensä jokseenkin solmussa =)

Vierailija
6/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palelee aina, mies taas hikoilee pelkän lakanan alla.

Vierailija
7/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kätevämpää niin, koska töiden vuoksi emme nuku aina samaan aikaan.

Eli minä/mies saattaa lukea sängyssä tai olla olohuoneessa tv:n äärellä toisen nukkuessa. Ikävää herättää toinen kun kömpii nukkumaan, ja toisaalta toinen herää aamulla turhaan toisen lähtiessä töihin...

Tapanani on myös kääriytyä peittoon niin, ettei mistää tule " kylmää" peiton sisään... Olenkin harkinnut ison peiton ostamista vain itselleni!;)

No, on jäänyt ostamatta, sillä aikanaan sellainen oli, mutta osoittautui epäkäytännölliseksi pestä jne. ison kokonsa vuoksi. Samoin lakanoiden vaihto pienempää nopeampaa ja helpompaa (vaihdamme lakanat aika usein...)

Vierailija
8/8 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän peiton reunan jalkojenväliin. Miehellä taas tapana vetää peitto nenään asti, niin mä hukkuisin sinne alle, jos olis yhteinen ;)