Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö mielestänne yli vai onko sopiva lahja pph:lle?

Vierailija
19.12.2007 |

Pph on todella loistava hoitaja, joka on hoitanut lapsemme erinomaisesti! Meillä ei ole rahasta kovin tiukkaa.

Ostimme tuolle lapsillemme tärkeälle ihmiselle lahjaksi noin 150 euroa maksaneen Kalevala-korun.

Onko mielestänne paha? Hoitaja on todella loistava ja on joustanut paljon esim työajoistaan minun ja mieheni työn vuoksi... Lapset nauttii kovasti hoidossa olosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään noin hintavaa, mutta olin jo siitä tosi otettu, että muistivat hienolla korulla. Olivat vielä ovelasti selvittäneet etukäteen, että olisi mieleinen lahja, en kyllä arvannut mitään. :)

Hoitajanne voi yllättyä mutta on varmasti mielissään! Ja nuo kiitoksen sanat ovat vielä sitä lahjaakin tärkeämmät. :)

Vierailija
2/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyynelehdin vuolaasti kun oli lasten viimeinen hoitopvä loistavalla pph:lla. Sanoin hänelle että hän on ollut meille ihan kullanarvoinen (samoista syistä: pph jousti meidän vuorotyöaikojemme mukaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on varmasti ikionnellinen! :)

Vierailija
4/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan niin moni on kertonut vievänsä suklaarasian tai kynttilän ja niihin verrattuna tuo tuntuu tietysti suurelta lahjalta.

ap

Vierailija
6/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vähän häkeltynyt noin suuresta lahjasta mutta kiitollisena ja kyynelsilmin ottaisin vastaan tuon palautteen. Niin ja tietysti lahjankin!

Vierailija
7/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoille hoitajille ja kyllä ne on kelvanneet eikä kukaan ole ollut että hei ei olisi tarvinnut.

Vierailija
8/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat kuitenki viettää suuremman osan arkena lapsen valveillaolo ajasta lapsen kanssa kuin vanhemmat itse.

Mulle lasteni hoitaja ei ainakaan ole yhdentekevä ihminen. Joten mielelläni muistan joukuna ja merkkipäivinä.

Itse kyllä olen harvemmin saanut edes läheisiltä ihmisiltä noin arvokasta lahjaa, joten itse kyllä häkeltyisin ehkä.

Vierailija
9/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loistava idea sille, joka pitää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän