Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v. tyttö ilmotti äsken kihlautuvansa poikaystävänsä kanssa

Vierailija
19.12.2007 |

kun poika lähtee armeijaan tammikuussa. =)

Mä en tiiä oikein mitä ajattelis...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa aikasemmin kerroin itsestäni että olen kihlautunut 15 vuotiaana ja meillä on lapsiakin ja edelleen onnellisia. Älä kiltti puutu lapsesi elämään liikaa. Minusta tuntui tosi ärsyttävältä kun äitini alkoi hössöttään mulle pillereitä jne. Kyllä tuon ikäinen tyttö jo tietää miten niitä vauvoja tehdään ja miten niitä ei tule.

Se EI ole kenenkään muun päätös kuin hänen itsensä. En nyt tarkoita että kun kihlautuvat jne että hän nyt saisi tehdä ihan mitä tykkää. Mutta kyllä hän varmasti vain loukkaantuu jos menet sillä tyttärellesi sanomaan että älä nyt lapsta ala tekemään!

Ei se niin tyhmä varmaan ole.

Anna nyt ajan kulua ja katso mitä tuleman pitää. Tämä saattoi olla tyttäresi elämän paras ratkaisu, tai sitten ei. Mutta anna hänen tehdä päätöksiä itse. Äläkä joka asiaan sekaannu. Lapsen teko on kuitenkin kahden ihmisen välinen juttu. AINA. Ja kuten kerroit, tyttösi on kohta 16v... Itse päätin jättää melkein 17 vuotiaana pillerit pois. Olimme suunnitelleet lapsen tekoa jo kauan. Mutta tuntui että olisi sopivaa kun saisimme esikoisemme kun minä olen juuri 18vuotias. En ole kertaakaan katunut tätä päätöstäni. Olen tosi onnellinen äiti. Ja nyt kolmissakymmenissä jo! Tosi ihana kun oma lapsi on jo 12vuotias. Nuorin on tulossa masussa ja isoveli on kasvanut erittäin onnellisena pienempien sisarustensa kanssa.

Jokainen tekee omat päätöksensä elämässä. Ja olisi vain hyvä jos jaksaisit olla TUKENA lapsesi elämässä etkä kritisoi jokaista tyttösi päätöstä.

Minulla on tosi lämpimät välit äitiini. Olemme kyllä monesti riidelleet siitä että hän koitti puuttua minun elämääni liikaa. Ja olla päättämässä asioistani. Mutta kun tein selväksi että tämä on minun elämääni niin pikkuhiljaa hän oppi olemaan ystäväni eikä vain katsonut minua lapsenaan. Nyt on mummu tosi onnellinen lapsenlapsistaan ja kaikille hehkuttaa kuinka ihanat välit meillä on. Ja kuinka onnellinen hän on kun hänellä on minunlainen tytär. Kerromme kaikki huolet toisillemme. Ja jälkeenpäin on äitini pyydellyt anteeksi kun epäröi minua ja vähätteli tunteitani.

Kaikkea hyvää teille! Ja mukavaa Joulua!

Vierailija
22/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran pidän rotia että jos noin aikuismaisen liikkeen tekee niin ite sillon kuuluu tietty maksaa omilla rahoillaan. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt paljon pahempia mokia kuin tämä tyttöni, paljon ollaan puhuttu mm. lasten teosta, olen sanonut että anna mun tehdä ensin omani ja tee sinä sitten. Tämä esikoiseni on harvinaisen " aikuismainen" yksilö ollu ihan pienestä saakka, ja pohtii monesti ääneen kaikkia vaihtoehtoja, mikä on tosi mukavaa, kuulen aina mitä on mistäki mieltä. Mutta kyllä minäkin sanon yleensä oman mielipiteeni, kovia olen itse kokenut ja elämää kantapään kautta oppinut. Saatetaan olla erimieltä monesti mutta hyvissä väleissä silti... AP

Vierailija
24/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kiva kuulla positiivisia kommentteja. Yritän olla puuttumatta liikaa... AP

Vierailija
25/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs meidän luokkalainen alkoi seurustella lukion tokalla olevan pojan kanssa. Menivät kihloihin aika piankin. Eivät koskaan menneet naimisiin, mutta olivat yhdessä liki kymmenen vuotta.

Vierailija
26/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
27/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi sukulainen menny jo 13-17 yhteen tulevan puolisonsa kanssa, suurin osa edelleen onnellisesti yhdessä. Ehkä se sit on vähän sukuvikaki...

Uskon että näitä onnellisia esimerkkejä löytyy paljon, ja niistä on kiva kuulla. Vielä enemmän kuitenki löytyy niitä esimerkkejä että aikuisina mennään yhteen, erotaan, otetaan uus, erotaan jne.

Eikä varmaan ole huono vaihtoehto tämä meidän vävypoika... Aika näyttää! AP

Vierailija
28/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä kun oltiin ajateltiin, että kait se pitää kerta äitikin painostaa siihen. Itse ei oltu oikeasti kumpikaan valmiita kyseiseen asiaan.

Pentujahan me sillon oltiin. Periaatteessa mitä se haittooi, että seksielämä alkoi noin nuorena, mutta äidilläni oli siihen valtava vaikutus.

-14 ja 16-

ps. hyvä asia kuitenkin oli se, että huolehti asioista, vaikka ensimmäiset pillerit ostinkin äidiltäni salaa.

Vierailija
29/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana 15 ja kaksi lasta.

Vierailija
30/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä muutama vuosi odottaa, ihminen muuttuu vielä usein aika paljon teini-iän jälkeen ja silloin yleensä vaihtuu myös kumppani. En tajua, että joku ajattelee, että mennään nyt kihloihin ja katellaan, jos ei nappaa niin sitten seuraava...HOH. Mistähän syystä amiksessa näkyy PALJON enemmän rengastettuja teinejä kuin yliopistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi