Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasiasi ?

Vierailija
19.12.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että menis jonnekin vanhan ajan laivaan mukaan ja antais koko miehistön panna. Tai joku armeijan joukkue...

t. 23

Vierailija
22/25 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suihin toiselta mieheltä ja toinen panis rajusti takaapäin, toinen pari vieressä hommissa. Välillä vaihdettais tai hyväiltäs toisiakin. Joku mies tai nainen puristelis ja suutelis mun rintoja ja joku työntäis sormea peppureiälle. Samalla kun toinen panis pilluun. Ja suuhun haluisin kans samalla. Ja vaikka nainen oonkin mun fantasioissa kaikki tulee rinnoille ja pitää lujasti tukasta tai sellaista puoliväkisin ottamista.

Panettaa kun miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksiä mullekin.

Ratsastaisin miehellä ja toinen tulee taakse ja alkaa nuolla peppua ja työntyä varovasti sisälle.. ja samalla joku nainen vois suudella mua ja toinen sitä peppumiestä imuttaa. Ja olis niin täysi olo ja kiihottunut. Vaihdettais asentoja. Paljon hyväilyä ja suutelua ja liukasteita.

Vierailija
24/25 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hän hyväilisi rintojani pyöritellen ja nännejä imien,

kuinka minä hyväilisin käsin ja suulla hänen rintojaan, nännejään...

Kuinka siirtyisimme alemmas ja ... uskallanko edes fantasioida, mitä sitten tapahtuisi.

Hänellä on kertakaikkisen kauniit rinnat.

N39

Vierailija
25/25 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdottomasti himokkain, kiihoittavin on että saisin samaan aikaan kunnon käsittelyn molempiin reikiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi