Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasiasi ?

Vierailija
19.12.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nainen-

Vierailija
2/25 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies

Vierailija
4/25 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies

Vierailija
5/25 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko miehen tai naisen toimesta. pallo suussa ja pylly punasena kiemurtelu olis sellanen, mitä tahtoisin koittaa. ainaki runkatessa siitä kiihotun, mut voi tietty olla ettei se oikeesti toimis.. sitähän ei saa selville, ku kokeilemalla. oman miehen kanssa ton tasonen ei kuitenkaa varmaan toimis. dominoijan pitäis olla joku tuntematon.

Vierailija
6/25 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri vanha punatiilinen talo puutarhan keskellä. Tutustuminen mukavaan älykkääseen ja naiselliseen naiseen. Rakastuminen. Vaimoni ja nainen ystävystyvät. Naisesta tulee II vaimoni ja hän muuttaa meille. Nainen sulautuu osaksi perhettä. Toisen sarjan esikoinen ilmoittaa aikeistaan tulla perheeseemme. Päivät kuluvat arkisissa touhuissa ja perhekuvioissa. Pikku tyttö syntyy ja elämä muuttuu entistä elämänmakuisemmaksi. Sykyettelijöitä pikkuprinsessalle riittää niin isoveljistä isosiskosta kuin isästä äidistä ja äitipuolesta. Lapsia tulee vielä kaksi lisää... Ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti...

Vierailija
7/25 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42

Vierailija
8/25 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä nuolemaan naisen peppua, pitkään ja hartaasti. Huh pelkkä ajatuskin aiheutta seisokin...

Vierailija
9/25 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että 11 olet mies. Mun mieheni ei koskaan tule tekemään moista. Onko sulla meili-osoitetta jossa vois keskustella tuosta fantasiasta?

Vierailija
10/25 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin nyt haluan ystäväni ja hänen rakastjansa kanssa kolmanneksi pyöräksi.. ovat jo pyytäneet minua ja aijon mennä.. mä vaan pelkään, et jos se onkin pettymys.. sit se olis tosi tylsää..

Vierailija
11/25 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mieheni JUURI NYT tulisi maakuuhuoneesta ja suutelisi kiihkeästi. Koskettaisi rintojani ja suutelisi koko ajan alempaa. Nuolisi mulle mahtavan orgasmin ja panisi erittäin kovakouraisesti joka aukkoon ja käyttäisi vielä vaikka dildoja. HUOH, kun edes kerran yllättäisi ja ottaisi sopivan " väkisin " ..

Vierailija
12/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se että mieheni JUURI NYT tulisi maakuuhuoneesta ja suutelisi kiihkeästi. Koskettaisi rintojani ja suutelisi koko ajan alempaa. Nuolisi mulle mahtavan orgasmin ja panisi erittäin kovakouraisesti joka aukkoon ja käyttäisi vielä vaikka dildoja. HUOH, kun edes kerran yllättäisi ja ottaisi sopivan " väkisin " ..

Vierailija
13/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi poikamaisen naisen kanssa. En vain ole löytänyt sellaista. Kerran laivalla juttelin ja yritin iskeä yhtä sellaista naista mutta hän sanoin vain että en kiinnosta häntä kun olen " liian kaunis ja naisellinen" . Perkele sanon minä!

-Nuori nainen-

Vierailija
14/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia myös, naisen pepun nuoleminen. Onneks saan nuolla varsin usein, ja nuolettaa omaa... Herkkua.

Vierailija
15/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 41v

Vierailija
16/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan oikein läskiä naista ainaki 300 kiloa kainalokarvat rehottaa nam

Vierailija
17/25 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halukas keskustelemaan aiheesta. Se on myös mun suurin fantasia ja olen joskus kokeillutkin ja on ollut mieletömän kiihottavaa. Siis nuolevana osapuolena;-) Olen 35v. mies.

Vierailija
18/25 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisi olla joskus kiva ottaa toinen nainen kuvioihin mukaan, mutta mistä löytää riittävän luotettava? Varmaan joku hänen ystävistään tai jotain. Toista miestä ei kuulemma tartte ottaa, sillä mulla jää " miehuutta" yli hänenkin tarpeen. Ja näin se kyllä onkin, yleensä en saa tarpeeksi vaikka muija on jo aivan poikki. Siis toinen nainen voisi olla juuri se sopiva lisä. Mielenkiintoisia ehdotuksia sitä muijalta tuleekin ;)

Vierailija
19/25 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua panis 2-4 miestä peräjälkeen. Jokainen laukeisi sisälleni (rakastan tunnetta kun sperma lentää sisuksiini) ja heti kun yksi on valmis tulisi toinen mies ja alkaisi kiihkeän panon.

Mieheni on myös innoissaan tästä, mutta emme tiedä kenelle voisimme tälläistä ehdottaa. Mieheni haluaisi siis katsoa kuinka muut ensin panee minua ja tulla sitten itse viimeisenä vuoroon kun olen täynnä edellisten mällejä.

Se ei saisi olla mikään tuntematon, satunnaisesti baarista valittu tyyppi.. mutta eihän tälläistä voi ehdottaa kenellekään tutulle!!

Että lähdetkö ryhmäpanemaan meidän emäntää ;D

Vierailija
20/25 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin n+m+m(+m+m)

olis kiihottavaa, ainakin ajatuksena.

-n31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi