Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko joulupukki maksaa? Meidän pukki pyytää 40 egee...!

Vierailija
19.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteles sitä, että se ihminen tekee töitä jouluaattona! Bensakulujakin tulee kun kiertää paikasta toiseen ja vielä kuumat tamineet päällä..

Ei se niin häävi työ ole. Mun mielestä ainakin ihan kohtuu hinta.

Vierailija
2/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna maksettii 20e naapurin pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään hinta ei ole tae laadusta, mutta sanoisin, että hyvää ostopukkia ei voi saada halvalla. Syy: hyvä pukki, joka tekee työnsä kunnolla, osaa lasten nimet ja ehtii istua rauhassa, ei ehdi kiertää kovin monta paikkaa illassa. Mietipä, mikä on se aikaväli, jolla useimmat pukkia odottavat? Jotta pukki saisi kohtuullisen korvauksen jouluaattoillan töistä, ei taksa voi olla kymppi tai edes kaksi.

Naapurinpojat ja vaarit ovat sitten erikseen, hehän voivat olla vaikka kuinka hyviä vaikka ilmaiseksi!

Vierailija
4/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksetaan 45e, jotkut 50e..

Vierailija
5/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä partiolaisten pukki maksaa myös tuon 40e ja pukki on meillä 15min - osaa lasten nimet ja tietää harrastukset ym (näitä tietoja pyydetään etukäteen)

Vierailija
6/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omantunnon taksa! kukin maksaa kykyjensä mukaan!

Pukki totesi, ensimmäisen kerran taksaa tiedustellessani, että jokainen saa maksaa sen mihin kykenee tai haluaa.

Pukkimme mielestä kenenkään joulu ei saa jäädä siitä kiinni että ei ole rahaa maksaa pukille. Taitaa olla oikea pukki :-)

Vierailija
7/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin saavani hyvän pukin, mutta katin kontit! Nuori jannu, joka ei saanut sanaa suustaan. Kun sitten viiden minuutin surkean esityksen jälkeen lähti, kehtasi soittaa vielä kesken jälkiruuan että " maksoitsä?" . Olin tuikannur rahat heti käteen, mutta ilmeisesti joku unohti maksaa ja pukki sitten soitteli kaikki perheet läpi ja tinkasi rahaa...

Vierailija
8/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, kuten sanottu, hinta ei valitettavasti takaa laatua, ja joulupukkimarkkinoilla on kaikenlaista partaveikkoa liikkeellä. Tilatessa kannattaa olla tarkkana riippumatta siitä, kuinka pukinkuuloinen ääni puhelimeen vastaa (onko vastaaja itse se pukki, joka teille tulee?). Kyselkää, mitä hintaan kuuluu, kauanko pukki viipyy, miten valmistautuu, onko aikaisempaa kokemusta... Hyvää ei välttämättä enää löydy vapaana, jos soittaa viikkoa ennen joulua - olkaa siis (ensi vuonna) ajoissa liikkeellä.

T. jälkiviisas besserwisser, joka jännityksellä odottaa, millaisen pukin anoppi on tilannut...

Vierailija:

Luulin saavani hyvän pukin, mutta katin kontit! Nuori jannu, joka ei saanut sanaa suustaan. Kun sitten viiden minuutin surkean esityksen jälkeen lähti, kehtasi soittaa vielä kesken jälkiruuan että " maksoitsä?" . Olin tuikannur rahat heti käteen, mutta ilmeisesti joku unohti maksaa ja pukki sitten soitteli kaikki perheet läpi ja tinkasi rahaa...

Vierailija
9/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian monta tarinaa olen kuullut ohareista, myöhästymistä ja humalaisesta pukista.

Partiolaisten pukki tulee ajallaan ja kertoo juttuja niin, että lapsilla on silmät lautasina (mitä muori on tehnyt jne)

Joka vuosi pukki on ollut eri, osa todella nuoriakin mutta valtavan taitavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän