Mistä saisin virtaa?
Olen ollut jo jonkin aikaa masentunut. Minulla on lähipiirissä (perheessä ja ystävissä) paljon masentuneita ja tunnistan kyllä itsenikin masentuneeksi. Tähän asti olen saanut hoidettua omat ongelmani ilman terapiaa/lääkkeitä. Nyt viimeisimmät ongelmat ovat vaan pahentaneet masennustani ja nyt on tilanne se, että olen pienessä rahaliemessä :( Pääasiassa masennuksesta johtuen. Elin pari kuukautta yli varojeni ja velkaannuin. Kyseessä on vain 3000€ velka, mutta sen maksuun ei juuri nyt riittäisi rahaa. Olen väsynyt ja laskujen avaaminenkin ahdistaa ja erityisen paljon ahdistaa pankkitilillä käynti. Olen aina hoitanut raha-asiani kunnolla, minulla ei ole luottohäiriöitä tms taustalla. Nyt vaan ahdistaa niin, että tunnen kaiken vain pahenevan.
Miten saisin itseäni nostettua niskasta kiinni? En vain kykene nyt tähän kaikkeen :(
Kommentit (5)
Ehkä pitäisi, mutta nolottaa mennä sinne ja kysyä jotain tuollaista :( On ollut 2kk hoitamatta. Ajattelin maksaa toisella lainalla pois ja aloittaa "puhtaalta pöydältä".
pääasia että ne asiat alkaa hoitua. Ei mitenkään helpota sinun elämää jos lainat menee ulosottoon. Toimi heti
3 000 ei ole tänä päivänä mitään. Minä pidän itseäni onnekkaan kun ei tarvittu asuntoon ottaa 100 000 enempää velkaa.
Meijän autokaan varmaan oo ton vertaa maksanu.. :D
Tartut toimeen asia kerrallaan, kyllä se siitä