Hoitaja yksityiselle vai julkiseen?
Nyt on molemmista tarjottu töitä- viisituntista, palkka sama. Kumpaan kannattaisi mennä töihin, julkiselle vai yksityiselle?
Itsellä ei kovin paljon joustoa ole koska on ekaluokkalainen kotona. En hakenut hänelle työajan lyhyyden vuoksi iltapäiväkerhoa, joten ylitöitä en voi tehdä ettei hänen tarvi olla kovin pitkään yksin kotona.
Kommentit (5)
kokemusta ei ole kuin julkisesta. Siellä kaikki rullaa tasan varmaan kaikkien sopimusten mukaan. Tosin et ole niin arvostettu kun luulisin että pienemmässä yksikössä yksityisellä.
noita ylitöitä saattaa joutua tekemään
olin tänäänkin saanut vielä vastauksia.
En ole tiennyt että loma-oikeudet eroavaisivat jotenkin yksityisen ja julkisen välillä. Pitääpä selvittää asiaa.
Julkisella olisi se hyvä asia, että loma olisi aina heinäkuussa koska kyseinen paikka on heinäkuun kiinni. Ja työntekijöitä sen verran että jos lapseni tai itse olen sairas, en kärsisi moraalista huonoa omatuntoa poissaolemisestani. Kun taas yksityisellä olisin toinen kahdesta hoitajasta, jolloin toinen jää pulaan jos toinen on pois. Eikä varmaan niin paljon tuota joustoakaan sitten kun ei mahdollisuutta.
Toisaalta yksyisen rauhallisuus kiehtoisi enemmän.
Vaikea päätös.
lomat yleensä viikon lyhyempiä ja ei välttämättä tule ns. ikälisiä
mielipiteitä?