Harjoitan intuitiotani...kerro itsestäsi
ikä ja kolme sinua kuvailevaa sanaa. Ja vapaasti jotain mitä kertoa haluat. Voit myös kysyä. Voivat olla mitä vain. Katostaan osaanko " nähdä" .
Kommentit (27)
Hieman ujo, herkkä ja välittävä ihminen. Toisaalta tietynlaista kaksoiselämää elävä, jos näin voi sanoa - olen Kaksonen.. ja luonne sen mukaan kaksijakoinen. On ikään kuin " monta persoonaa" .
Haluaisin tietää mitä minun ja tietyn naisihmisen (joka on ollut ajatuksissani) välillä on, ja tuleeko jotain tapahtumaan - milloin? Miten hän " kokee" minut?
Olisin tosi iloinen jos ehdit vastata. Kiitos!
Päihteiden käyttö ei lopu. Välillä mies ryhdistäytyy mutta sitten taas repsahtaa.
Sinulla on lapsi ennenstään? Mies on isäpuoli?
Et ole kouluttautunut kovinkaan. Olet elänyt aika värikkäästi.
ON lapsi ennestään, emme asu yhdessä. Tapailemme, siksi en miestä varsinaisesti isäpuoleksi miellä...
Juu toisenasteen tutkinto on, ja kyllä elämä on ollut toooodella värikästä!
Mutta mitäs jos tää suhde ei toimi, voisimmeko saada lapsen isän kanssa asiat toimimaan niin että alkaisimme elämään perheenä?
Todella nappiin siis menit minun kohdallani. Kyllä se siitä pikku hiljaa :)
33-vuotias kaksonen. Olen sosiaalinen, rauhallinen (useamman mielestä), ujo, mutta läheisten seurassa minusta löytyy se toinenkin puoli. Mieluummin tarkkailen, kuin olisin keskusteluissa se äännekkäin. Kunnianhimoa minusta löytyy ja tiedän selviäväni melkein mistä vain. Kasvatan lastani yksin. Mitäs mietit minusta?
ei siinä mitään ennustamista tarvii olla. Mua kiinnostaa, mitä ap oikein puuhailee itse kun on tällaiseen tulkintaan itsestään päätynyt?