Into
vauvakuume jyllää, ja jälleen suunnitellaan perheen kasvatusta.
yleensä mulla on nimi ollut osapuilleen valmiina jo, ennen kuin raskaustesti on edes näyttänyt plussaa.. =)
nyt olen ihastunut nimeen Into.
mitäs mieltä te muut nimienpyörittelijät olette?
ja kolmanneksi nimeksi Timotei, tai Simeoni.. ja siihen väliin jotain säyseämpää mutta suomalaista nimeä suvusta..
Kommentit (5)
Tunnen yhden tosi mukavan Inton! Liekö se syy, että tykkään Into-nimestä? ;o) Siitä vaan, hieno nimi ja kolmanneksi nimeksi sopiikin Timotei tai Simeoni.
Into Lauri Timotei
Into Martti Simeoni
Into Armas Timotei (suosikkini)
Into Antti Simeoni
Into Armas Timoteus olis myös komea :o)
suvusta löytyy tuon Inton perään seuraavia nimiä
Gabriel
Taavetti
Johannes
Otto
Samuli
Alpo
Juha
Kalevi
Mauri
Matti
käviskö joku näistä? ennen Timotei tai Simeoni nimeä. (mies ei kyllä oikein innostu tosta simeonista..)
tyttö voisi olla
Ines Anni Hannele
tai Ines xxxx Annibel
Anni siellä jotenkin tulee olla kuitenkin.
tätäkin voisi ehdotella.. =)
Vakavasti tykkään nimestä, mutta olen miettinyt vihaako poikani mua sitten aikuiseksi saakka, jos annan Gabrielin ekaksi nimeksi... Vaan toisena tai kolmantena sen kai ajan mittaan ainakin saisi anteeksi?! ;o) Tosin, täytyy sanoa, että tykkään Gabrielista erityisesti enkuksi äänettynä, ' geibriel' , jos joku sanoisi ' kaaprieli' niin suuttuisin ja mustaksi kissaksi muuttuisin!
Into Simeon Gabriel
Into Samuli Timotei
Into Mauri Timotei
Alpo olis aika komea ja hyvä vaikka säästää Inton mahdolliselle tulevalle veljelle? ;o)
Ines Anni Hannele on minusta muuten kiva, erityisesti jos lausutte kuten kirjoitetaan ' ines' , mutta Anni ja Hannele, niin kauniit ihanat nimet kuin ovatkin, ovat ehkä vähän torta på torta mun mielestä, vähän turhan samanlaiset?
Annibel on ihana :o)
Ines Mai Annibel?
itse asiassa.. tällä Intolla tai ineksellä on jo kaksi veljeä.. ja tarkoitus on saada vielä se kolmas, ja sitten ei enempää.. =)
ei se Alpo meille enää sitten käy..
Into Samuli Timotei
Into mauri Timotei
ovat mullakin pyörineet mielessä. mietin vaan, että käykö ne oikeasti peräkkäin, mutta kaipa, kun sinäkin niitä ehdotit =)
Ines sanottaisiin kyllä Ines, yhdellä iillä.
muakin ehkä se Annin ja Hannelen ännien (N) määrä hieman vaivaa.
Mai on kiva, mutta ehkä jotain kotimaista siihen väliin, kun Ines ja Annibel eivät ole niin kotimaisen oloisia nimiä..
Annikki ja Annika voi tulla kyseeseen myös..
tai se Ines Anni xxxx
..vaikka tuleekin mieleen Ingmannin vähälaktoosiset maitotuotteet.