Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistutteko kyläillessä lapsettoman luona lapsen kanssa

Vierailija
18.12.2007 |

Kaikki tavara on niin vitun arvokasta, että sitä ei voi edes käteen ottaa ja nätisti katsoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka myönnetään, että välillä ahdistaa.. Koska ei se lapsi yksinkertaisesti pysy paikallaan..

Vierailija
2/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minulla on vain yksi lapseton ystävä, jonka luona käyn kylässä. Joskus on lapset olleet mukana, mutta en ota enää, sillä en jaksa koko ajan katsoa perään. Tämä ystäväni on vielä tosi tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamme ollessa pahimmassa " puran kaiken ja kosken joka paikkaan" iässä, vierailu oli yhtä tuskaa kun ei voinut rentoutua sekunniksikaan. Juoksimme lopuksi kaikki neljä tämän epelin perässä. Hauskaa oli, mutta minua äitinä nolotti, vaikka eipä tuossa kai mitään noloa ollut.

Vierailija
4/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
5/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden sukulaisemme koti on kuin sisustuslehden sivuilta. Koti on erittäin kaunis ja hyvällä maulla sisustettu. Koriste-esineitä on runsaasti ja tuossa paikassa vieraillessa menee aina hermot kun lapsemme haluavat tutkia kaikkea. Emäntä itse ei kylläkään ole niin kauhuissaan kuin minä...

Vierailija
6/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pelkistetty sisustus, ei tarvi olla sydän kurkussa lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan