Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähetätte lapsenne kuvia joulukorteissa???!

Vierailija
18.12.2007 |

En todellakaan ole niistä lapsistanne kuvista kiinnostunut.

Jos haluan lapsistanne kuvia niin sanon kyllä sitten.

Älytöntä tollanen. Ymmärrättekö ettei muut ole kiinnostuneita teidän Nicoistanne ja Jessikoistanne??

Suoraan roskikseen menevät kuvalliset mutta tavalliset joulukortit saavat jäädä lastenhuoneen oveen joulun ajaksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahduttaa kortti kuin kortti. Oma lapsi on milestäni kuitenkin kivempi kuin tusinatonttu. Kalliimpiin en ala sijoittamaan. Toivotaan, ettei meidän kortti ole saanut ketää noin ärtyneeksi...

Vierailija
2/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän ne pahvilaatikkoon. Minusta on ihana mummin luona selata ikivanhoja joulukorteja. Mummilla on jostain 40-luvulta lähtien kortit tallessa. Minusta on hauska ajatus, että minun lasten lapset (toivottavasti luoja niitä suo...) joskus selailee minun ystävien, serkkujen jne... lähettämiä kortteja ja pohtivat, että mitä kenellekin on tapahtunut ja kuka on kenenkin lapsi. Siellä ne menee kuvakortitkin ihan hyvin mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mummot, kummit ja sukulaiset tykkäsivät kun saivat lasten kuvia.

Vierailija
4/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva saada kuvallisia joulukortteja, koska satun olemaan kiinnostunut tuttavieni lapsista! Varsinkin niiden kaukaisempien tuttavien, joiden lapsia ei ole vielä päästy edes näkemään livenä. Joulun jälkeen laitan kuvat albumiin. Ja tänä jouluna muuten lähetin ekan kerran kuvallisen joulukortin meidän lapsista, hui mitähän siitä ajatellaan...

Vierailija
5/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos niitä lapsia ei ole aikoihin nähnyt.